کفش کار منطبق بر استانداردهای بین المللی HSE تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند که در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر و مفید به آنها اشاره داشته باشیم. مهمترین نکته ای که دربارۀ انتخاب کفش ایمنی بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود، سطح کیفیت متریال به کار رفته در ساخت و مدل آن می باشد. کارفرمایان به سهولت می توانند متناسب با نوع فعالیتی که مراکز مختلف انجام می دهند، می توانند مناسب ترین کفش کار را برای پرسنل خود تهیه نمایند. فروشگاه رادین ایمن در لیست محصولات و تجهیزات ایمنی، توانسته اند موفق به فروش کفش کار در مدل و برندهای معروف گردند.

خرید کفش کار با زیره رابر

مدل های رایج کفش کار عبارتند از کفش، پوتین، نیم چکمه، چکمه و چکمه ساق بلند می باشند که صاحبان مشاغل می توانند بهترین آنها را تهیه نمایند. معمولاً پاپوش کفش کار از چرم، لاستیک و فلز ساخته می شود و به همین دلیل متناسب با نوع خطراتی که ممکن است حین کار با آن رو به رو شوید، بایستی کفش کار مناسبی را در دسترس کارگران قرار دهید.

فروش تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد که می توان به کفش کار سر پنجه فولادی، کفش کار با زیره لاستیک و کفش کار با سر پنجه کامپوزیت اشاره نمود. بر اساس استانداردهای از پیش تعیین شده، با خرید کفش کار سر پنجه فولادی می توانید از پاها در برابر سقوط اجسام سنگین جلوگیری نمائید. معمولاً کارگران ساختمانی می توانند با استفاده از این نوع کفش، از پاهای خود در برابر نقص عضو محافظت نمایند.

قیمت خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی بر مبنای فاکتور های متعددی همچون جنس و مدل آن تعیین می گردد. کارفرمایان و عموم افراد که مشغول کارهای فنی هستند، می توانند بهترین کفش کار را از طریق وب سایت فروشگاه رادین ایمن به صورت آنلاین خریداری نمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()