کفش نگهبان از برندهای پرفروش در بازار محسوب می گردد چون علاوه بر طراحی زیبا، بلکه از نظر ایمنی در سطح قابل قبول و بالایی قرار گرفته می شود. طراحی کفش ایمنی نگهبان در مدل های ساق کوتاه، ساق بلند و متوسط انجام پذیرفته است. در نتیجه متناسب با نوع فعالیتی که کارگران در محیط های اداری مختلف انجام می دهند، می توانند اقدام به خرید کفش نگهبان مناسب نمایند. فروشگاه رادین ایمن در لیست محصولات خود موفق به فروش انواع کفش نگهبان و  دستکش کار و سایر تجهیزات ایمنی در طرح های متنوع گردد. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیت و خطرات احتمالی که ممکن است سلامت پاهای شما را به خطر بی اندازد، اقدام به خرید کفش نگهبان  استاندارد نمائید.

خرید کفش نگهبان استاندارد

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از متریال متفاوت برای تولید کفش ایمنی و  دستکش کار و تجهیزات ایمنی مختلف، امروزه شاهد فروش کفش نگهبان در طرح های متفاوتی هستیم که توانسته اند مقاومت آنها را در برابر برخورد با ضربات شدید دو چندان نمایند. در محیط های صنعتی و همچنین ساختمان سازی می توان از مزایای کفش نگهبان بهره گرفت. کفش ایمنی نگهبان بیش از گذشته مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. به عبارتی این نوع کفش در برابر جریان الکتریسیته، نفوذ رطوبت، حرارت زیاد، سرما و برخورد با اشیاء نوک تیز دارای مقاومت بالایی می باشد.

اگر خواستار خرید کفش نگهبان برای حفاظت از پاهای خود، حین فعالیت های فیزیکی هستید، بررسی مشخصات فنی آن برای خریدار حائز اهمیت می باشد. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید بهترین کفش نگهبان را با قیمت مناسب و جنس های متفاوت خریداری نمائید. انتخاب کفش نگهبان که بر اساس استانداردهای اروپا EN345 تولید شده باشند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت محصول خواهد داشت. جهت سفارش آنلاین  خرید دستکش کار و کفش نگهبان می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و سپس انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

 

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()