آموزش از راه دور را می توانید در هر صنعتی ملاحظه نمائید. به عبارتی با گسترش بستر اینترنت در سراسر کشور، مدارس و محیط های آموزشی می توانند صرف نظر از موقعیت جغرافیایی، خدمات آموزش از راه دور  به مشتریان ارائه دهند. فرآیند آموزش در این گونه سیستم ها بر اساس فضای اینترنت و دستگاه های دیجیتالی همچون لپ تاپ، کامپیوتر و موبایل می باشد.

کیفیت آموزش از راه دور

چندین سال است که آموزش مجازی همچون آموزش های حضوری مخاطبان خاص خود را پیدا کرده و بدین ترتیب در مقاطع مختلف تحصیلی می توان از خدمات آموزش از راه دور بهره مند شد. مدرسه آنلاین آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از مؤسسه های پیشرو در زمینۀ مدرسه آنلاین همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. بدین ترتیب والدین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان شهریۀ ثبت نام و سطح مقطع تحصیلی که قادر به ارائه خدمات هستند با دفتر آموزش تماس حاصل فرمایند.

از مهمترین عوامل پیدایش و گسترش سیستم آموزش از راه دور مدسه آنلاین می توان به نیاز روز افزون آموزش در سطح جهانی، نارسایی سیستم آموزشی سنتی، پیشرفت فناوری، ایجاد انواع محدودیت و فراهم بودن امکانات پیشرفته اشاره نمود. با این تفاسیر با راه اندازی مدرسه آنلاین، بسیاری از دانش آموزان نیاز نیست که ترک تحصیل اجباری و یا اختیاری را تجربه کنند چون بدون محدودیت منطقه ای که در آن زندگی می کنند، می توانند از چنین خدمات آموزشی بهره مند گردند.

لازم به ذکر است که  دهه های پیشین، شاهد سیستم استاد محوری و حضور فیزیکی دانش آموزان در کلاس های درس بودیم ولی امروزه با گسترش بستر اینترنت، امکان ارتباط غیر حضوری و آنلاین برای عموم افراد در مدرسه آنلاین فراهم می باشد. در همین راستا سال های متوالی است که مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته در این حوزه به فعالیت خود ادامه دهد.

 

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()