اتوبار از جمله مراکزی است که تلاش نموده اند با تأمین وسایل نقلیۀ باری مناسب و همچنین کارگران متعهد و مجرب، بتوانند شرایط مناسب تری نسبت به گذشته را برای امور اسباب کشی منزل فراهم آورند. همانطور که می دانید همواره حمل و نقل بخش جدای ناپذیر زندگی است چون خیلی از افراد مستأجر هستند و یا قصد خرید ملک جدید دارند. ضمن آنکه صاحبان کسب و کار در بسیاری از مواقع نیازمند به حمل بار و جا به جایی مکان دارند. در نتیجه راه اندازی مراکز  اتوبار و باربری در سطح شهر، می تواند با در اختیار گذاشتن امکانات مناسب، بهترین شرایط را برای جا به جایی شما مهیا سازند. اتوبار آزادی نیز یکی از باسابقه ترین مراکزی است که توانسته اند سرمایه گذاری خود را در زمینۀ خدمات اتوبار انجام دهند.

ارائه خدمات اتوبار و باربری ایمن

در نتیجه افرادی که قصد جا به جایی منزل و محل سکونت خود را دارند، می توانند به سهولت و بدون نگرانی انواع امور بسته بندی، باربری و همچنین چیدمان را به نیروی متخصص اتوبار بسپارند. امروزه دیگر نیاز نیست در خیابان به دنبال تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ باری برای اسباب کشی و یا اینکه نسبت به جا به جایی وسایل بزرگ دغدغه داشته باشید. چرا که مراکز اتوبار می توانند در مدت زمان کوتاه، نیاز شما را در حوزۀ اتوبار برآورده نمایند.

خدمات حمل و جا به جایی وسایل شخصی خود را می توانید از طریق مرکز اتوبار دریافت نمائید که کاملاً تضمینی می باشد. امروزه شما قادر به استفاده از خدمات باربری آنلاین خواهید بود و به صورت غیر حضوری، می توانید در مدت زمان اندک، درخواست اتوبار و  باربری  و حمل بار را از چنین مراکزی داشته باشید. به طور کلی هزینۀ اتوبار بر پایۀ عوامل متعددی منجمله میزان مسافت، بسته بندی وسایل، مدت زمان و تعداد کارگر درخواستی تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی دیگر می توانید با دفتر اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

 اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()