زغال لیمو سفره خانه ای از دیگر انواع زغال موجود در بازار می باشد که با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب، به صورت سنتی و یا صنعتی ساخته می شوند. زغال به عنوان مواد اولیۀ ایجاد آتش به شمار می رود و در سطح شهر که امکان دسترسی به چوب خشک و ایجاد فضای مناسب برای تهیه آتش وجود ندارد، می توان به سهولت با خرید زغال لیمو سفره خانه ای ، آتش مورد نیاز را فراهم نمود. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز عرضۀ زغال در سطح شهر توانسته اند، با تأمین زغال های با کیفیت، موفق به فروش زغال لیمو سفره خانه ای، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو قلم و .... گردند.

خرید زغال لیمو سفره خانه ای از مراکز معتبر

در نتیجه افرادی که خواستار ایجاد آتش در سطح شهر هستند، می توانند بدون دغدغه متناسب با مصارف خانگی و صنعتی، زغال با کیفیتی را خریداری نمایند. در حال حاضر افرادی که مالک سفره خانه و رستوران سنتی می باشند، جهت تأمین زغال مورد نیاز خود می توانند از مزایای زغال لیمو سفره خانه ای استفاده نمایند چون از دوام بیشتری برخوردار هستند.

بدون شک از هدف از کاربرد مهم زغال لیمو سفره خانه ای برای مصارف استعمال دخانیات آگاه می باشید چون این نوع زغال به دلیل تولید بوی مطبوع هنگام سوختن، گزینۀ مناسبی برای استفاده در محیط های بسته می باشد. از ویژگی های مهم زغال لیمو سفره خانه ای می توان به عدم تولید گاز سمی و دود اشاره نمود. علاوه بر آنکه از دوام بالا برخوردار است و به دلیل داشتن بافت با کیفیت حرارت یکنواختی خواهد داشت. هم اکنون جهت استعلام قیمت زغال لیمو سفره خانه ای در بازار می توانید با دفتر فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید و به صورت غیر حضوری اقدام به سفارش  خرید ذغال لیمو قلم مورد نیاز خود نمائید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()