تعمیر ظرفشویی نیاز به تخصص دارد و تنها برخی از مراکز تعمیرات لوازم خانگی چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. ماشین ظرفشویی از محصولات پرکاربرد در محیط آشپزخانه به شمار می رود که دلایل متعددی باعث خراب شدن آن می شود. در نتیجه فرد تلاش می کند جهت مرتفع نمودن ایرادات فنی، اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامۀ مقاله به برخی از مشکلات رایج و دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل می پردازیم.

تعمیرات ظرفشویی با برندهای مختلف

مجموعه تعمیر پرشین با در اختیار داشتن تیم مجرب تعمیرکار، قادر به ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی با برندهای مختلف می باشند. همراه ما باشید تا بیشتر با نکات و موارد مهم تعمیرات لوازم خانگی آشنا شوید. نحوۀ نگهداری از ماشین ظرفشویی بر روی طول عمر و دوام این وسیلۀ برقی تأثیر می گذارد. تمیز نگه داشتن ماشین ظرفشویی، باعث بهبود و حفظ عملکرد آن می شود. از جمله دلایلی که افراد درخواست تعمیر ظرفشویی دارند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • عدم روشن شدن
  • ایجاد اتصالی
  • خوب تمیز نکردن ظروف
  • عدم قفل شدن درب ماشین
  • عدم عملکرد دوشاخه و بازوی آب پاش
  • سوختن برد صفحه نمایشگر
  • گیر کردن سبد داخل ماشین ظرفشویی

      و ... 

در برخی از مواقع که وسایل برقی همچون ماشین ظرفشویی خراب می شوند، قطعاً یک تکنسین و تعمیرکار مجرب، اصولی تر می تواند ایرادات بوجود آمده را مرتفع نماید . بنابراین خدمات  تعمیر ظرفشویی  از سوی بسیاری از مراکز تعمیرات لوازم خانگی به مشتریان ارائه داده می شود. با توجه به تعددی عوامل و دلایل بروز مشکلات و ایرادات برای لوازم برقی خانگی، یک تعمیرکار پس از مشاهده، می تواند هزینۀ تعمیر ظرفشویی را تعیین کند و عمدتاً قیمت تعمیرات به صورت تقریبی اعلام می گردد و پس از تأیید مشتریان، نسبت به تعمیر ماشین ظرفشویی اقدامات مورد نیاز صورت می پذیرد. در صورت نیاز به تعمیر ظرفشویی در محل می توانید با کارشناسان فنی مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید.

     مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()