واحد گشت از جمله مراکزی است که با هدف اجاره اتوبوس فعالیت خود را آغاز نموده اند. جهت تردد گروهی در سطح شهر، نیاز به استفاده از وسیلۀ نقلیۀ مناسبی است که گنجایش لازم برای تعداد نفرات زیادی را داشته باشد. بدین ترتیب مراکز   واحد گشت  با تأمین اتوبوس های درجه یک، تلاش می کنند در این حوزه فعالیت داشته باشند و امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای همشهریان فراهم آورند. واحد گشت تهران چندین سال است که توانسته اند با بهره گیری از پرسنل و رانندگان مجرب و خوش اخلاق بتوانند بهترین خدمات را در زمینۀ کرایه اتوبوس معمولی و VIP فراهم آورند.

خدمات تعریف شده برای واحد گشت

با وجود اتوبوس هایی با ظرفیت های متفاوت، افرادی که نیاز به تأمین ایاب و ذهاب مناسب برای تعداد نفرات زیادی می باشند، از خدمات واحد گشت می توانند بهره مند گردند. مرکز واحد گشت قادر به ارائه خدمات اتوبوس دربستی بهشت زهرا، مراسم تشریفات، سرویس مدرسه، سرویس کارخانجات، هتل، باشگاه ها و غیره می باشند. بنابراین بدون دغدغه و هدر رفتن زمان می توان از خدمات واحد گشت برای تهیۀ اتوبوس و سرویس دربستی همراه با راننده استفاده نمود.

هزینه دریافت خدمات واحد گشت بر مبنای فاکتورهای متعددی منجمله مدت زمان اجاره اتوبوس دربستی ، نوع اتوبوس و تعداد ظرفیت آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از خدمات حرفه ای واحد گشت در تهران بهره مند گردید. بدون درنگ چنین مراکزی، با در اختیار داشتن نیروی ماهر، قادر به اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا می باشند. نسبت به گذشته سطح خدمات واحد گشت توسعه یافته است و بدین ترتیب با کیفیت بهتری می توانید سرویس ایاب ذهاب مناسبی را برای میهمانان، پرسنل اداری، دانش آموزان و ... فراهم آورید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو اتوبوس دربستی می توانید با پرسنل واحد گشت تهران در ارتباط باشید.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()