مدرسه آنلاین در عصر توسعۀ اینترنت مورد استقبال والدین قرار گرفته است. در واقع توسعۀ پهنای باند اینترنت، شرایط مناسبی را برای ارتباط های غیر حضوری فراهم نموده و توانسته سطح ارتباطات را بسیار گسترده حفظ نماید. ممکن است برای خیلی از افراد شرایط مناسب برای حضور فیزیکی در مدارس فراهم نباشد و این مشکل، باعث ترک تحصیل آنان گشته است. راه اندازی مدرسه آنلاین می تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از این اتفاق باشد. در همین راستا، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ خدمات آموزش مجازی آغاز نموده و همچنان ادامه می دهند.

جزئیات خدمات مدرسه آنلاین

کافی است، مزایای بهره مندی از خدمات مدرسه آنلاین را در نظر داشته باشید چون شرایط بهتری را بدون محدودیت زمانی برای دانش آموزان مستعد و باهوش فراهم می آورد. در دهۀ اخیر شاهد گسترش فعالیت چنین مجموعه های آموزشی هستیم. بدین ترتیب والدین در مقاطع تحصیلی مختلف می توانند از خدمات مدرسه آنلاین به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند. در واقع ارائه خدمات آموزش مجازی، دانش آموزان می توانند از طریق برنامۀ مخصوص در کلاس های آنلاین شرکت داشته باشند. ضمن آنکه دسترسی به آرشیو جزوات و فایل های آموزشی خواهند داشت. بنابراین برای تعداد دفعات نامحدود می توانند آنها را مورد مطالعه قرار دهند.

بدیهی است، راحت تر می توانند دورۀ آموزشی خود را بگذرانند. بدین ترتیب از خدمات آموزش مدرسه آنلاین می توانند به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. بنابراین متناسب با ردۀ سنی فرزندتان می توانید در مدارس آنلاین ثبت نام نموده و به سهولت از کلیۀ خدمات آموزش از راه دور، با کیفیت عالی بهره مند گردید. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با سال ها فعالیت در این حوزه، توانسته اند شرایط مناسبی را برای دوره آموزش مجازی فراهم آورند و تا کنون توانسته اند از ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان جلوگیری نمایند.

 

 

   مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()