یکی از پرسش هایی که افراد هنگام شنیدن عنوان کفش کار با آن رو به رو می شوند، این است که چه تفاوتی میان کفش معمولی و کفش کار وجود دارد؟ چگونه می توان کفش کار مناسب و استاندارد خریداری نمود؟ هدف از طراحی و تولید کفش ایمنی، حفاظت از پاها در برابر خطرات و آسیب های فیزیکی است. بدین ترتیب کارفرمایانی که در تلاش برای خرید کفش کار هستند، پس از بررسی تمام جوانب و مشکلات یا خطرات جدی که ممکن است برای کارگران و پرسنل آن مجموعه اتفاق بی افتد، می توانند کفش ایمنی مناسبی را خریداری نمایند. فروشگاه رادین ایمن در عرصۀ فروش تجهیزات ایمنی، انواع  کفش کار را با برندهای معتبر و با کیفیت عرضه می نمایند.

خرید کفش کار ارزان و با دوام

در زمان خرید کفش نگهبان ، بررسی جنس قسمت های مختلف آن، یک کار مهم و ضروری به شمار می رود. رعایت مسائل بهداشتی و ارگونومیک فیزیکی پا در طراحی و تولید کفش کار، از نکات اولیه ای است که بایستی در نظر گرفته شده باشند چون می تواند باعث ورود صدمات جدی به پاها گردد. به عنوان مثال هنگام خرید کفش کار نگهبان، بایستی سایز، مدل و جنس اجزای مختلف آن از سوی خریدار مورد بررسی قرار گرفته شود.

به عنوان مثال گروه های ساختمانی موظف به استفاده از کفش کار با سر پنجه فولادی می باشند که قابلیت تحمل وزن سنگین را داشته باشد. با توجه به اینکه، در این حرفه، هر لحظه امکان سقوط اجسام سنگین بر روی پاها وجود دارد، بایستی در انتخاب مدل کفش ایمنی توجه و دقت لازم را داشته باشید. این در حالی است که مهندسین در حوزۀ نیروگاه های برق نیاز به استفاده از کفش کار عایق برق دارند. جهت بررسی دقیق مشخصات فنی انواع کفش کار نگهبان می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و سپس از میان محصولات موجود، انتخاب خود را انجام دهید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()