زغال لیمو سکه ای به عنوان یکی از پرفروش ترین زغال های موجود در بازار محسوب می گردد که می توانید جهت مصارف پخت و پز و همچنین استعمال دخانیات از آنها استفاده نمائید. زغال از طریق سوزاندن چوب درختان تولید می شود و بدین ترتیب متناسب با جنس درختانی که سوزانده می شوند، شاهد فروش زغال لیمو، زغال انجیری، زغال بادام و  غیره هستیم. امروزه به روش های سنتی و صنعتی شاهد تولید زغال لیمو سکه ای در ابعاد متفاوت مانند زغال لیمو قلمی می باشیم. رستوران ها جهت پذیرایی و ارائه سرویس به مشتریان، اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای می نمایند.

خرید زغال لیمو سکه ای با بسته بندی کیلویی

جهت تأمین زغال باکیفیت و مرغوب می توانید به مراکز توزیع زغال مراجعه نمائید. سالار سوز جنوب با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند شرایط مناسبی را برای فروش انواع زغال لیمو منجمله زغال لیمو سکه ای فراهم آورند. بدیهی است با تهیۀ زغال با کیفیت، بدون دغدغه می توانید آتش مورد نیاز خود را تأمین نمائید. در صورت تمایل به خرید زغال لیمو سکه ای، در نظر گرفتن کیفیت زغال از نظر انسجام بافت، ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی دوام زغال، حین سوختن خواهد داشت. از ویژگی های مهم زغال لیمو سکه ای می توان به عدم تولید گاز سمی و دود اشاره نمود.

با استفاده از زغال باکیفیت می توان برای مدت زمان طولانی آتش مورد نیاز خود را تأمین نمایند. اگر در صدد برای تأمین زغال برای استعمال دخانیات هستید، می توانید از مزایای زغال لیمو سکه ای بهره مند گردید. از این رو در زمان خرید زغال لیمو قلمی ، صرف نظر از قیمت، بایستی شکل ظاهری زغال را بررسی نمائید. سال های متوالی است که مرکز سالار سوز جنوب با اطمینان خاطر و تضمین کیفیت، انواع زغال لیمو مانند زغال لیمو قلمی را عرضه می کنند.

     سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()