همواره در حال مشاهدۀ گسترش فعالیت مراکز تولیدی کفش در ایران هستیم چون کفش یکی از اقلام مهم و کاربردی است که عموم افراد از کفش استفاده می کنند. سرمایه گذاران مختلف می توانند در زمینه های متفاوت منجمله  تولیدی کفش راحتی، اسپرت و مجلسی فعالیت داشته باشند. ضمن آنکه تفکیک فعالیت مراکز تولیدی کفش می تواند بر اساس مدل کفش زنانه، مردانه و بچه گانه انجام بپذیرد. بدین ترتیب افراد زیادی در حوزۀ تولیدی کفش فعالیت دارند و توانسته اند با بهره گیری از متریال با کیفیت و مرغوب، بتوانند محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. تولیدی کفش آرمیس با همین هدف توانسته موفق به گسترش فعالیت مجموعۀ خود در این حوزه گردند.

تولیدی انواع کفش زنانه و مردانه

توسط این مجموعۀ معتبر، انواع کفش طبی – راحتی و اسپرت زنانه و مردانه تولید و در دسترس مصرف کنندگان واقعی قرار گرفته می شوند. یک تولیدی کفش موفق و با تجربه، همواره به بررسی وضعیت بازار و نیاز مشتریان می پردازد چون کفش یک نیاز برای عموم افراد محسوب می گردد. بنابراین بهترین تولیدی کفش، با بهره گیری از متریال با کیفیت و همچنین تیم طراحی مجرب، تلاش می کند، مدل های متنوعی از کفش راحتی، پیاده روی، اسپرت و ... را متناسب ارگونومی پا انجام دهند. خرید کفش طبی را از طریق سایت آرمیس انجام دهید.

بدیهی است، در این صورت رضایت مندی مشتریان را در پی خواهند داشت و می توانند میزان فروش محصولات خود را چندین برابر نمایند. قطعاً یک تولیدی کفش با تجربه تمام ویژگی های تولید کفش با کیفیت را ملاک اصلی برای برنامه ریزی کار خود قرار می دهد. جنس زیره، رویه، داشتن طرح منحصر به فرد، انتخاب طرح مشتری پسند، دوام و ماندگاری بالا، راحت بودن و رعایت اصولی اروگونومی فیزیک کف پا از نکات مهم و اساسی به شمار می روند که تولیدی کفش آرمیس بر اساس آنها، انواع کفش زنانه و مردانه را تولید و به بازار عرضه می نمایند.

    تولیدی کفش آرمیس

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()