کارشناسان بر این باورند که نوع پوشش افراد حین کار، می تواند به حفظ سلامتی و همچنین سرعت عمل آنها حین کار تأثیر مستقیم بگذارد. بدین ترتیب فروش کفش کار ، دستکش کار، لباس کار، کلاه ایمنی و ... به عنوان اقلام و تجهیزات ایمنی در راه اندازی یک کسب و کار فنی صورت می گیرد. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز مذکور، دارای سابقۀ طولانی است که توانسته اند انواع تجهیزات ایمنی را عرضه نمایند. بدین ترتیب صاحبان کسب و کارهای مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، اقدام به خرید کفش کار استاندارد می نمایند. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با دیگر ویژگی های کفش ایمنی آشنا شوید.

مهمترین ویژگی و مشخصه کفش ایمنی استاندارد

فاکتور مهم و اساسی که در انتخاب کفش کار حائز اهمیت می باشد، نوع متریالی است که در ساخت کفش مورد استفاده قرار گرفته می شود. له شدن پنجه های پا، فرو رفتگی اجسام نوک تیز، سوختگی، برخورد با مواد شیمیایی و ... برخی از خطراتی است که افراد حین کار کردن با آنها رو به رو می شوند. با این تفاسیر توانسته اند موفق به فروش کفش کار ضد اسید، کفش ایمنی ضد لغزش، کفش کار عایق برق گرفتگی، کفش کار نسوز و ... غیره گردند. مبتنی بر نوع صدمات و خطرات احتمالی که هر لحظه افراد ممکن است با آن درگیر شوند، می توانند بهترین کفش کار را در برندهای معتبر و با کیفیت خریداری نمایند.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت فروش کفش ایمنی بر اساس جنس متریال به کار رفته تعیین می گردد. علاوه بر آنکه برند نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت کفش ایمنی  و دیگر تجهیزات ایمنی تأثیر می گذارد. هم اکنون کارفرمایان می توانند جهت تهیۀ کلیۀ تجهیزات ایمنی به مراکز معتبری همچون فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و سپس با اطمینان خاطر بهترین تجهیزات را تهیه نمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()