امروزه سیستم آموزش جهانی به سمت و سوی شیوۀ آموزش مجازی سوق پیدا کرده است و به همین دلیل شاهد راه اندازی  مدرسه آنلاین در سطح کشور هستیم. علت رونق در سیستم آموزش مجازی، ایجاد تحولی عظیم در به کارگیری از بستر اینترنت می باشد. در واقع الگوی آموزش نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است چون بایستی کادر آموزش همواره خود را با تجهیزات و تکنولوژی روز در این حوزه سازگار کنند. توسعۀ فعالیت مراکز آموزش مجازی، توانسته شرایط مناسبی را برای افزایش سطح آگاهی افراد فراهم آورند. مدرسه آنلاین در چند سال اخیر مورد توجه خیلی از والدین قرار گرفته است چون امکان تحصیل از راه دور برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی فراهم می شود و مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته با سال ها فعالیت در این حوزه، صحت و سقم این موضوع را به اثبات برسانند.

باسابقه ترین مدرسه آنلاین در کشور

از جمله الزام هایی که در سیستم آموزش مورد توجه قرار گرفته می شود، بهره مندی از امکانات و تجهیزات امروزی است چون نقش روز افزون در رشد تحصیلی افراد دارد. در اوایل ورود سیستم آموزش از راه دور، اکثراً دانشگاه ها از چنین سیستمی بهره می گرفتند ولی در دهۀ اخیر، شاهد افزایش تعداد مدرسه آنلاین در سطح کشور هستیم. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به ضبط و برگزاری کلاس های آنلاین با کیفیت قابل قبول برای دانش آموزان می باشند.

سیستم آموزش مجازی   قابلیت ارتباط بدون محدودیت مکانی را میان دانش آموزان و معلمان فراهم می آورد. بنابراین گسترش فعالیت مدرسه آنلاین را می توانید در سطح کشور مشاهده نمائید. جهت ثبت نام در مقطع تحصیلی می توانید به وب سایت رسمی مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها مراجعه نمائید.

   مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()