امروزه جهت خرید زغال لیمو می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید چون این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش زغال فعالیت می کنند. بدین ترتیب توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند. اگر متقاضی خرید زغال لیمو هستید، داشتن آگاهی نسبت به ویژگی های ظاهری آن برای شما ضرورت خواهد داشت. بدین ترتیب بدون دغدغه می توانید آتش مورد نیاز خود را با خرید زغال لیمو قلم تأمین نمائید.

سفارش انواع زغال لیمو

بنابراین افراد زیادی خواستار خرید زغال لیمو درجه یک و مرغوب هستند تا از مزایای آن برای پختن کباب استفاده نمایند. از نشانه های اصلی زغال لیمو با کیفیت، براق بودن و تولید کمترین خاکستر می باشد. این دسته از زغال ها دارای ماندگاری بیشتری هستند و بدین ترتیب حرارت زیادی را تولید می کنند و بهتر می توان کباب تهیه نمود و یا برای جوشاندن کتری از آن بهره برد. جهت اطلاع از قیمت  خرید زغال سکه ای می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. نوع زغالی که تهیه می نمائید بر روی ماندگاری آن تأثیر می گذارد و عمدتاً زغال با کیفیت خاکستر کمتری تولید می کند.

این مجموعۀ معتبر بر اساس نیاز امروز بازار، توانسته اند زغال های با کیفیت را با بسته بندی کارتنی در وزنی مشخص در دسترس خرید مشتریان قرار دهند. در این صورت افرادی که زغال لیمو قلمی، مصرف زیادی دارند با صرف کمترین هزینه می توانند به صورت یکجا حجم قابل قبولی زغال تهیه نمایند. روند زغال لیمو در روش سنتی به دو صورت عمده و خرده صورت می پذیرد و بدین ترتیب در سطح بازار می توانید متناسب با نیاز خود، اقدام به تهیۀ زغال خانگی و یا عمده نمائید، که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()