ماشین لباسشویی یکی دیگر از کاربردی ترین لوازم خانگی محسوب می گردد که جهت شستشوی لباس ها و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی و نقص فنی ماشین می گردد، خدمات تعمیر لباسشویی در لیست تعمیرات لوازم خانگی مشهود می باشد. در ادامۀ مقاله به صورت مختصر به برخی از عوامل خرابی ماشین لباسشویی می پردازیم تا زودتر نسبت به مرتفع نمودن ایرادات اقدام نمائید. اگر خواستار دریافت خدمات  تعمیر لباسشویی  در محل می باشید، می توانید از تخصص مجموعه تعمیر پرشین بهره مند گردید.

عوامل خرابی و دلایل تقاضا برای تعمیر ماشین لباسشویی

خراب بودن پریز برق، قفل نشدن درب لباسشویی، خراب شدن میکرو سوئیچ، قطع و وصل شدن بی مورد ماشین لباسشویی، روشن بودن ماشین ولی آب نگرفتن آن، توقف در ادامۀ عملیات شستشو، عدم حل نمودن پودر لباسشویی، اختلال در عملکرد خشک شویی و ... برخی از دلایل خرابی ماشین لباسشویی به شمار می روند. با این اوصاف افرادی که با چنین مشکلات فنی در عملکرد ماشین رو به رو می شوند، می توانند با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی تماس حاصل فرمایند.

خرابی شیر الکتریکی، موتور ماشین لباسشویی، خراب شدن هیدرواستات، سوراخ شدن لاستیک دور، تنظیم نبود ترموستات و ... از جمله وظایف مراکز تعمیر لباسشویی محسوب می گردد که تعمیرکاران متناسب با مدل ماشین لباسشویی، تلاش می کنند روند عیب یابی و تعمیرات چنین لوازم خانگی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی سایر قطعات ماشین لباسشویی بایستی قسمت های مختلف این دستگاه را بررسی نمائید. در این صورت، با رویت کوچک ترین اختلال و نقص فنی برای ماشین، می توانید با کارشناسان فنی مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید. این مجموعه به صورت حرفه ای قادر به  تعمیرات ماشین لباسشویی  در محل می باشند. تسلط کافی نسبت به ساختار مکانیکی مدل های مختلف ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، دوو و ... دارند.

  مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()