واحد گشت در راستای حمل و نقل درون شهری تأسیس شده اند. اگر از آن دسته افرادی هستید که اطلاعات جامعی از نحوۀ عملکرد چنین مجموعه هایی ندارید، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید چون با جزئیات بیشتری به معرفی این نوع کسب و کار می پردازیم. مجموعه های واحد گشت دارای ناوگان اتوبوس های معمولی و درجه یک با برندهای معتبر هستند. بدین ترتیب امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای همشهریان خود فراهم می نمایند.

هزینۀ دریافت خدمات از واحد گشت

بدین ترتیب مجموعه های مختلفی که قصد دارند چندین نفر را از یک مبداً مشخص به مقصد معین برسانند، می توانند جهت جلوگیری از حجم ترافیک شهری، اتوبوس دربستی کرایه نموده و بدین ترتیب در زمان و هزینه صرفه جویی نمایند. مرکز واحد گشت تهران جزء یکی از مراکز معتبری است که به صورت حرفه ای در زمینۀ کرایۀ اتوبوس دربستی فعالیت می کنند و بدین ترتیب همواره آمادۀ ارائۀ بهترین خدمات به همشهریان گرامی هستند.

از مهمترین مزایایی که می توان به واحد گشت نسبت داد، این است که تعدد مدل های اتوبوسی که به مشتریان پیشنهاد داده می شوند، بسیار است. بدین ترتیب افراد متناسب با تعداد نفراتی که قصد جا به جایی دارند، می توانند اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند. به طور کلی مراکز متعددی همچون مدارس، کارخانجات، بیمارستان ها، شرکت ها، دانشگاه ها، برگزار کنندگان همایش، هتل ها، باشگاه ها و ... به منظور تأمین سرویس رفت و برگشت دانش آموزان، کارمندان، شرکت کنندگان و ... می توانند از مزایای خدمات واحد گشت بهره مند گردند.

هزینۀ دریافت خدمات واحد گشت بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به مدت زمان اجاره، مدل اتوبوس و میزان ظرفیت و امکانات رفاهی آن اشاره نمود. چندین سال است که از فعالیت حرفه ای واحد گشت تهران می گذرد و این مجموعۀ معتبر متناسب با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()