در عصر حاضر متقاضی برای هوشمند سازی ساختمان را بیشتر می توانید ملاحظه نمائید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در برابر تغییر مقاومت می کنند ولی بایستی به این مسئلۀ مهم اشاره نمود که همواره شاهد گسترش تکنولوژی در سراسر جهان هستیم و ایران نیز از این امر مستثنا نیست. بدین ترتیب برخی از شرکت ها تلاش می کنند به نوعی با وارد نمودن این فناوری، بتوانند شرایط مناسبی را برای هوشمند سازی ساختمان فراهم آورند. شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن متناسب با سابقۀ درخشانی که در حوزۀ طرح  ریزی و اجرای سیستم های الکترونیکی دارند، قادر به ارائه خدمات تخصصی  هوشمند سازی ساختمان هستند.

نکات طلایی هوشمندسازی ساختمان

طی چندین گام می توان فرآیند هوشمند سازی ساختمان را انجام داد چون نیاز به فراهم نمودن زیرساخت اصلی است که توسط افراد متخصص طرح ریزی و اجرا می شوند. به عبارتی پیش از هر اقدامی بایستی نیازسنجی اولیه متناسب با موقعیت ساختمان و قسمت های مختلف صورت بپذیرد. در این صورت مهندسین با برنامه ریزی اصولیل می توانند اقدامات اولیه در خصوص هوشمند سازی ساختمان را انجام دهند. جهت هوشمند سازی ساختمان می توان از سیستم روشنایی اتومات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی قابل کنترل، پریزهای هوشمند، شیر مرکزی آب و گاز و ... استفاده نمود.

پس از تشخیص نیازهای پروژه در راه اندازی سیستم هوشمندسازی ساختمان، نیاز است که تجهیزات و امکانات اولیه تعیین گردند. به عنوان مثال جهت روشنایی اتاق ها می توان از کلیدهای لمسی هوشمند چند پلی استفاده نمود. این اقدام را می توان برای سیستم روشنایی قسمت های مختلف ساختمان انجام داد. به منظور هوشمند سازی پریزها و همچنین شیرآلات آب و گاز می توانند از مزایای ماژول های عملگر هوشمند یا همان رله هوشمند استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش خانه هوشمند و هوشمند سازی ساختمان مسکونی می توانید با شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()