در این مقاله به صورت چکیده و مختصر قصد داریم به اهمیت راه اندازی مدرسه آنلاین بپردازیم و اینکه چه افرادی می توانند از چنین امکاناتی استفاده نمایند. خدمات آموزش از راه دور، امکان ادامۀ تحصیل را در هر نقطه ای از کشور فراهم می آورد. در واقع نیاز نیست همچون مدارس حضوری، معلمان و دانش آموزان در یک محیط حضور داشته باشند. بنابراین بدون محدودیت مکانیکی می توان از خدمات  مدرسه آنلاین  بهره مند گشت. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در طول سال ها فعالیت در این حوزه توانسته اند این آرزو را محقق سازند. در ایران نیز شاهد گسترش فعالیت مدارس با سیستم آموزش مجازی هستیم.

گسترش سیستم آموزش مجازی و مدرسه آنلاین

از عوامل پیدایش آموزش مجازی می توان به گسترش آموزش، افزایش پوشش تحصیلی و تأمین سیستم آموزش مادام العمر اشاره نمود. امروزه بسیاری از والدین از فعالیت مدرسه آنلاین در ایران استقبال می کنند چون می توانند از استعدادهای فرزندانشان به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند. در این دانش آموزان مستعد می توانند از لحظه لحظۀ زندگی خود برای ارتقاء دانش خود بهره گیرند. در سیستم آموزش که توسط مدرسه آنلاین به دانش آموزان ارائه داده می شود، بیشتر به صورت آموزش مجازی است و توسط نرم افزارهای مخصوص ارتباط آنلاین میان آموزگاران و دانش آموزان ایجاد می شود.

به صورت الکترونیکی و یا چاپی فرآیند آموزش مجازی مدیریت می شود. بدین ترتیب با استفاده از یک ابزار مناسب و استاندارد که بر پایۀ تکنولوژی روز، امکان ارتباط غیر حضوری را فراهم می آورد، می توان از خدمات آموزشی مدرسه آنلاین به بهترین شکل ممکن بهره برد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها چندین دهه است که توانسته با سیستم آموزش مجازی، موفق به فارغ التحصیلی تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در ایران گردند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()