زغال سکه ای همچون سایر زغال های موجود در بازار به صورت سنتی و صنعتی تولید می شوند. زغال سکه ای در فرآیند تولید زغال فشرده، قابل تهیه می باشد. از ویژگی های شاخص این نوع زغال، می توان به کیفیت بالا و زود شعله ور شدن آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که زغال سکه ای  مرغوب دارای نشانه های منحصر به فردی می باشد و پیش از خرید می توانید با در نظر گرفتن آنها، محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. ذغال سکه ای به دلیل داشتن ابعاد کوچک، در مدت زمان کوتاهی روشن و شعله ور می شود. بنابراین در مصارف استعمال دخانیات می توانید از طریق سالار سوز جنوب، اقدام به خرید زغال سکه ای نمائید.

سفارش اینترنتی زغال سکه ای

زغال سکه ای که طی فرآیند تولید زغال های فشرده و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شوند، از دوام بالایی برخوردار هستند. ضمن آنکه فاقد دود، بوی نامطبوع و خاکستر زیاد هستند. جهت تهیۀ زغال فشرده ایرانی، دیگر نیاز نیست از چوب درختان استفاده نمایند بلکه تنها با ترکیب خاک اره چوب و پودر زغال و پوست میوه هایی همچون گردو و بادام می توانند خمیر زغال سکه ای را تهیه نمایند. سپس توسط دستگاه های مخصوص، فرآیند برش تکه های زغال قلم و سوزاندن آن ها درون کوره های صنعتی و یا سنتی انجام می پذیرد.

امروزه توانسته اند با بهره گیری از زغال سکه ای، میزان مصرف زغال را در برخی از موارد کاهش دهند. با توجه به گستردگی کاربرد زغال در بازار، بسیاری از تولید کنندگان در لیست محصولات خود، موفق به تولید و فروش زغال لیمو سکه ای گردند. در نتیجه افرادی که خواستار  خرید زغال لیمو قلمی و زغال سکه ای هستند، با اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، از طریق سالار سوز جنوب، زغال های مورد نیاز خود را تأمین نمایند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()