دلایل متعددی برای عدم موفقیت یک پروژه وجود دارد و به همین علت مهندسین از راهکارهای متعددی همچون  طرح توجیهی بهره می گیرند. همواره شاهد فعالیت اقتصاددانان و سرمایه گذاران در حوزه های مختلف هستیم که در تلاش برای راه اندازی کسب و کار جدید می باشند. بدین ترتیب متناسب با پروژه ای که قصد اجرای آن را دارند، می توانند از مزایای طرح توجیهی بهره مند گردند چون این گونه گزارشات، به زوایای مختلف اجرای یک پروژه می پردازد. البته در برخی از مواقع، با وجود طرح توجیهی نیز ممکن است پروژه ای به سرانجام نرسد چون عوامل دیگری وجود دارد که افراد در نظر نمی گیرند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ ارائه طرح توجیهی فنی- اقتصادی فعالیت می کنند. توانسته اند با بهره گیری از تخصص و تجربیات یک تیم ورک حرفه ای، پروژه های متعددی را با موفقیت به سرانجام برسانند. لازم به ذکر است که اهداف طرح توجیهی متفاوت تعیین می گردد و بدین ترتیب سرمایه گذاران بایستی متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، طرح توجیهی اختصاصی سفارش دهند. طرح توجیهی گیاهان دارویی و فرآوری به شما اطلاعات لازم را برای پرورش گیاهان دارویی می دهد تا بتوانید با کمترین هزینه و پیشگیری از بروز مشکلات کسب و کار خود را راه اندازی کنید. طرح توجیهی گیاهان دارویی و فرآوری و مشاغل دیگری توسط این مجموعه ارائه می شود. 

البته بسیاری از پروژه های کسب و کار در بازار وجود دارد که دارای موضوعات یکسان هستند. در این صورت تهیۀ نگارش طرح توجیهی کسب و کار، می تواند راهنمای خوبی برای برنامه ریزی و اجرای یک پروژه محسوب گردد. در حال حاضر طرح های توجیهی متعددی در زمینۀ حرفه های مختلف گردآوری می شوند تا بتوانند راهبرد مناسبی برای اجرای پروژه های پیشنهاد دهند. فاکتورهای متعددی می بایست پیش از انجام یک پروژه در نظر گرفته شود و عموم سرمایه گذاران از زوایای مختلف اجرای یک پروژه آگاه نمی باشند. در مطالعات و گردآوری مطالب مفید، کارشناسان می توانند بندی در رابطه با اطلاح سناریوی عملیاتی ذکر نمایند. در همین راستا، مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تلاش نموده اند با گردآوری مطالب تخصصی در حوزۀ مشاغل مختلف، بهترین نگارش طرح توجیهی را به مشتریان ارائه دهند.

 مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع (مطصا) 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()