در شیوۀ آموزش مجازی، نیاز به کلاس درس، ساختمان مدرسه و دانشگاه و سایر امکاناتی که در آموزش های سنتی مورد استفاده قرار می گرفت، نیست. بدین ترتیب می توان در این سبک از سیستم آموزشی می توان با صرف بودجه ای اندک، می توان دانش آموختگان زیادی را پرورش داد و در عین حال سطح کیفیت آموزش را نسبت به گذشته بهبود بخشید و جذاب تر نمود. امروزه ما شاهد کم کاری در این حوزه هستیم و همچنان جای خالی این الگوی آموزشی را می توان در سطح کشور احساس نمود. از جمله الگوهای آموزشی است که امروزه در سطح کشور، کمبود آن را می توان مشاهده نمود،  آموزش مجازی  است. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها سال های طولانی است که توانسته در این حوزه، فعالیت داشته باشد و سالانه دانش آموزان متعددی در چنین مدرسه آنلاینی ثبت نام می کنند.

سیستم آموزش مجازی

از جمله پیش روی هایی که در حوزۀ آموزش مجازی در کشور ما وجود دارد، سرعت پایین اینترنت است. متأسفانه مطابق بر آمارهای رسمی، در کشور ما بخش سرعت دانلود اینترنتی در جایگاه پایینی نسبت به سایر کشورهای جهان قرار گرفته می شود. از این رو، به نحوی شرایط برای گسترش سیستم آموزش مجازی دشوار شده است. با توجه به گسترش و توسعۀ تکنولوژی در اقصی نقاط کشور، نسبت به گذشته روز به روز شاهد استقبال از خدمات آموزش مجازی در مقاطع تحصیلی مختلف هستیم.

بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به بهره مندی از چنین سیستم آموزشی هستند، می توانند با ثبت نام در مدرسه آنلاین، خدمات آموزش از راه دور دریافت نمایند. این چنین می توانند در زمان و هزینه صرفه جویی نموده و نسبت به روش های آموزش سنتی، راحت تر می توانند از فرصت های پیش رو برای پیشرفت تحصیلی بهره گیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه ثبت نام در سیستم آموزش مجازی می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()