واحد گشت از جمله مراکزی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ اجاره اتوبوس دربستی فعالیت می کنند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به موقعیتی که دارید، برای اجاره اتوبوس دربستی با مراکز  واحد گشت تماس حاصل فرمائید. راه اندازی چنین مراکزی در سیستم حمل و نقل شهری، توانسته به میزان قابل توجهی از حجم ترافیک شهری بکاهد چون بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی به دنبال تأمین سرویس شخصی برای پرسنل و کارکنان خود، به عنوان وسیلۀ ایاب و ذهاب هستند. در همین راستا، همچنان شاهد فعالیت مراکز واحد گشت در سطح تهران و شهرستان ها هستیم و چندین سال است که از فعالیت واحد گشت تهران در حوزۀ خدمات واحد گشت می گذرد.

با سابقه ترین مرکز واحد گشت

عمدتاً مراکز واحد گشت تلاش می کنند متناسب با نیاز مشتریان خود، اقدام به تأمین اتوبوس های دربستی نمایند. این چنین توانسته اند موفق به ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود گردند. بدون شک متناسب با نیاز همشهریان، توانسته اند موفق به تأمین ناوگان اتومبیل معمولی و درجه یک گردند. این چنین همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس دربستی، از سوی یک واحد گشت با سابقه می باشند. فاکتورهای متعددی که در حوزۀ دریافت واحد گشت بهشت زهرا و .... بایستی در نظر گرفته شوند، عبارتند از تعداد ظرفیت اتوبوس، میزان امکانات رفاهی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و همچنین میزان تجربه و نحوۀ برخورد راننده می باشند.

بدیهی است، زمانی که یک واحد گشت به صورت حرفه ای و کاملاً منطبق بر ضوابط اصلی و تعریف شده، خدمات به مشتریان خود ارائه دهد، بیشتر می توانند رضایت مندی آنان را جلب نمایند و این چنین سفر خوشایندی را می توانید جلب نمائید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()