زغال از جمله مواد اولیه برای تولید آتش به شمار می رود چون امکان دسترسی به چوب خشک فراهم نمی باشد. از چوب درختان مرکب برای تولید زغال لیمو استفاده می نمایند و تولید کنندگان می توانند با کیفیت متفاوت، زغال مورد نیاز بازار را تهیه نمایند. به شیوه های سنتی و صنعتی توانسته اند اقدام به خرید زغال لیمو نمایند. این چنین زغال های با کیفیتی را می توانید در سطح بازار خریداری نمائید. با انتخاب زغال با کیفیت می توانید نیاز خود را مرتفع سازید و بدین ترتیب از تجهیزات مورد نیاز خود به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. در صورت نیاز به خرید زغال لیمو درجه یک می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

مشخصه های زغال لیمو با کیفیت

از مشخصه های زغال لیمو مرغوب، می توان به یکپارچه سوختن زغال اشاره نمود. از ترکیبات خاک اره چوب و زغال می توان برای تولید زغال فشرده استفاده نمود، که این تکنولوژی از کشور چین برگرفته شده است. این چنین در سطح بازار، برخی از تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید زغال لیمو فشرده در ابعاد متفاوت گردند. هم اکنون عموم افراد متناسب با میزان مصارفی که دارند، می توانند نسبت به خرید زغال سکه ای ، حبه ای، قلم و ... اقدام نمایند.

اگر به دنبال تأمین زغال با کیفیت هستید، بایستی توجه کافی نسبت به ابعاد زغال داشته باشید. چرا که اکثر افراد خواستار خرید زغال های یک تکه هستند چون مدت زمان بیشتری می توان از حرارت آن استفاده نمود. این دسته از زغال ها، خاکستر کمتری تولید می کنند و در عین حال ماندگاری بیشتری دارند. زغال لیمو به دلیل تولید بوی مطبوع، بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود و بدین ترتیب مجموعۀ سالار سوز جنوب در لیست محصولات پر فروش خود، انواع زغال لیمو را عرضه می نمایند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()