شارژ کپسول به دلیل آمادگی هر چه بهتر در موقعیت هایی که هر لحظه امکان آتش سوزی وجود دارد صورت می پذیرد. با توجه به کاربرد کپسول آتش نشانی در اطفاء حریق، همواره بایستی متناسب با موقعیت های مختلف که ممکن است مواد اشتعال زا از جنس متفاوت مورد استفاده قرار گرفته شوند، انتخاب درستی نمود. برخی از انواع کپسول آتش نشانی دارای قابلیت شارژ مجدد هستند و بدین ترتیب انجام به موقع شارژ کپسول آتش نشانی از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که حادثه خبر نمی کند، به همین دلیل همواره بایستی آمادگی کافی نسبت به این موضوع داشته باشید و در صورت لزوم، هر چه زودتر نسبت به شارژ کپسول در کارگاه های معتبر اقدام نمائید.

ارائه خدمات تخصصی شارژ کپسول آتشنشانی

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران دارای سابقۀ طولانی و درخشان در زمینۀ شارژ کپسول های آتش نشانی با رعایت اصول استانداردهای بین المللی هستند. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید نسبت به شارژ کپسول در محیط های مناسب اقدام نمائید. جهت انتخاب زمان مناسب برای شارژ کپسول آتشنشانی، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مدت زمان اعتبار کپسول و همچنین میزان محتویات درون آن داشته باشید. برخی از انواع کپسول آتش نشانی بایستی هر سال و یا دو سال یکبار شارژ مجدد شوند. بدین ترتیب متناسب با نوع کپسول، بایستی شارژ کپسول آتشنشانی منطبق بر نوع محتویات داخل آن انجام بپذیرد.

قیمت شارژ کپسول آتشنشانی بر اساس حجم مصرفی مواد و همچنین نوع آن تعیین می گردد که البته در برخی از مواقع، ممکن است کپسول شما نیاز به تعمیر بخشی از اجزای آن داشته باشد. در این صورت می تواند هزینۀ خدمات شارژ کپسول را بیشتر نماید. جهت بررسی بیشتر می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

شارژ کپسول نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد چون نقش بسزایی بر نحوۀ اجرای کار خواهد داشت. با توجه به حساسیتی که کپسول های آتش نشانی دارند و اینکه زمان وقوع حوادث این چنینی به هیچ عنوان مشخص نمی کند، بایستی نسبت به زمان به موقع شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید. با توجه به تنوع کپسول های آتش نشانی در سطح بازار، همواره بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی کپسول را بررسی نمائید و سپس منطبق بر منقضی شدن آن، نسبت به شارژ کپسول اقداماتی انجام دهید. در حال حاضر توسط مراکز معتبری منجمله مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران، کلیۀ خدمات شارژ کپسول آب و گاز، پودر و گاز، دی اکسید کربن، هالوژن و بیوورسال را می توانید متناسب با ظرفیت کپسول دریافت نمائید.

اهمیت انجام شارژ کپسول

با این اوصاف، قیمت شارژ کپسول بر اساس شاخص های متعددی منجمله میزان محتویات درون کپسول و همچنین نوع متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تعیین می گردد. لازم به ذکر است که اجرای شارژ کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن را بایستی هر دو سال یکبار انجام دهید. برخی از مراکز به صورت تخصصی در زمینۀ شارژ کپسول آتش نشانی فعالیت می کنند و این چنین می توانند با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای تعریف شده و معین چنین خدماتی را به کلیۀ مشتریان ارائه دهند.

از مزیت انجام شارژ کپسول آتشنشانی می توان به بررسی دقیق دیگر اجزای تشکیل دهندۀ کپسول اشاره نمود. در واقع اپراتور دستگاه، قسمت های مختلف کپسول را بررسی می نماید و به نحوی چگونگی عملکرد صحیح آنها را چک می کند. در این صورت، علاوه بر شارژ کپسول، می توانید مشکلات فنی بوجود آمده برای کپسول را مرتفع سازید. جهت کسب اطلاعات تخصصی دیگر و مراجعۀ حضوری و بازدید از محل شارژ کپسول می توانید با کارشناسان ما در خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()