سرامیک بر یکی دیگر از ابزارآلات کاربردی در راستای برش مصالح سرامیک به شمار می رود. همانطور که می دانید ساختار و بافت سرامیک و کاشی بسیار سخت و به همین دلیل امکان برش آن به سهولت وجود ندارد و تنها با استفاده از صفحه سرامیک بر می توان این کار را ممکن ساخت. البته نیاز به دستگاه مخصوص و همچنین افراد مجرب و آموزش دیده دارد. خرید سرامیک بر به منظور بکارگیری توسط دستگاه فرز صورت می گیرد و می توان در قطرهای متفاوت آن را تهیه نمود. لازم به ذکر است که از نظر عملکرد، صفحه سرامیک بر، تقریباً مشابه دیسک های فلپ می باشد و امکان برش بی نقص و بدون لب پریدگی سرامیک را فراهم می آورد. فروشگاه ابزار مجید جزء یکی از معتبرترین مراکز فروش صفحات برش سرامیک و کاشی پرسلان به شمار می روند.

قیمت صفحه سرامیک بر

قابل توجه است که بگوئیم : ساختار سرامیکی که صفحات سرامیک بر دارند، دارای قابلیت سایش بالا هستند و به نوعی از مقاومت و دوام بالا برخوردار می باشند. بر اساس مطالب مذکور، فروش سرامیک بر به صورت صفحات سرامیکی انجام می پذیرد و منطبق بر میزان ضخامت سرامیک ها، بایستی در انتخاب و خرید صفحه سرامیک بر توجه و دقت کافی نمود. از جمله انواع دستگاه سرامیک بر می توان به سرامیک بر دستی، سرامیک بر بلبرینگی و سرامیک بر لیزری اشاره نمود. هر کدام از آنها نیازمند به استفاده از صفحه سرامیک بر دارد که بتوان با دقت بالا و عدم لب پریدگی و خراشیدگی گوشه های سرامیک، در ابعاد مورد نظر آنها را برش داد.

قیمت صفحه سرامیک بر بر اساس نوع، برند و کیفیت آن تعیین می گردد. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه ابزار مجید، می توانید مناسب ترین صفحه سرامیک بر را خریداری نمائید.

سرامیک بر نوعی دستگاه صنعتی به شمار می رود که توسط صفحات سرامیک بر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع دیسک یا همان صفحه سرامیک بر، جهت برش انواع مصالح ساختمانی منجمله سرامیک، سنگ، فلزات و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته عمدۀ کاربرد سرامیک بر، بر اساس عنوانی که دارد، برای برش قطعات سرامیک و کاشی می باشد. در اینجا به این موضوع مهم اشاره داریم که صفحه سرامیک بر با ضخامت و سایزهای متفاوت به فروش می رسند. بنابراین هنگام  خرید سرامیک بر ، می توانید پیش از انتخاب، با کارشناسان فروش ما در فروشگاه ابزار مجید تماس حاصل فرمائید.

خرید صفحه سرامیک بر با کیفیت

سرامیک بر دستی، سرامیک بر بلبرینگی و سرامیک بر لیزری از جمله انواع دستگاه سرامیک بر به شمار می روند. در نتیجه صنعت گران متناسب با نوع خدمات و فعالیتی که انجام می دهند، می توانند مناسب ترین دستگاه را خریداری نموده و استفاده نمایند. البته بایستی در انتخاب و خرید صفحه سرامیک بر توجه و دقت لازم داشته باشند. در میان دستگاه های مذکور، بیشترین کاربرد را، سرامیک بر دستی دارد چون از قیمت کمتری برخوردار می باشد.

به طور کلی، سرامیک بر، قابلیت برش قطعات سرامیک را با دقت بالا دارد. توسط این دسته از صفحات سرامیک بر، می توان بدون آسیب دیدگی به سرامیک، در ابعاد مناسب فرآیند برش را انجام داد. لازم به ذکر است که متناسب با نیازی که صنعت گران در تهیۀ دیسک سرامیک بر دارند، می توانند مناسب ترین سایز و ضخامت را خریداری نمایند. جهت اطلاع از قیمت صفحه سرامیک بر می توانید کادر فروش ما تماس بگیرید. با توجه به گستردگی کاربرد دستگاه های سرامیک بر در صنایع مختلف، بایستی در انتخاب این نوع صفحه توجه و دقت کافی داشته باشید. هم اکنون به صورت غیر حضوری می توانید درخواست لیست قیمت خرید صفحه سرامیک بر را از واحد فروش ما در مجموعۀ ابزار مجید داشته باشید.

 

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پنجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()