آموزش مجازی از سوی بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون دارای محدودیت مکانی نیست و می توان بدون دغدغه نسبت به تردد در سطح شهر، در کلاس های آنلاین مشارکت داشت. در دهۀ اخیر با گسترش بستر اینترنت به اقصی نقاط کشور، بیشتر در بخش   آموزش مجازی سرمایه گذاری می شود و باعث گردیده شاهد راه اندازی مدرسه آنلاین در بخش آموزش و پرورش باشیم. بدین ترتیب افرادی که در مناطق دور و بی امکانات زندگی می کنند، می توانند از خدمات آموزش مجازی و غیر حضوری مدارس آنلاین استفاده نمایند. بر اساس همین رویکرد، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بیش از 40 سال است که فعالیت خود را به عنوان یک مدرسۀ غیر حضوری در مقطع دبیرستان آغاز نموده و بدین ترتیب دانش آموزان متعددی توسط این مجموعۀ آموزشی فعال فارغ التحصیل شده اند.

علت گسترش سیستم آموزش مجازی

اگر در پی استفاده از  خدمات آموزش از راه دور در ایران هستید، می توانید با مراجعه به مدرسه آنلاین، فرزندان خود را ثبت نام نموده و توسط یک برنامۀ مخصوص، خدمات آموزشی مربوطه را در مقطع مشخص دریافت نمائید. در حالت کلی سیستم آموزش مجازی با آموزش سنتی دارای تمایزهای فراوانی می باشد و این مسئله باعث گردیده از سوی بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته شود.

فارغ از هر گونه دغدغه نسبت به مسائل رفت و آمد و هزینه هایی که مدرسه های حضوری دارند، استفاده از خدمات آموزش از راه دور می تواند فرصت کافی برای مطالعات بیشتر به دانش آموز می دهد. در نتیجه دانش آموزانی که برای آزمون های ورودی دانشگاه آماده می شوند، می توانند راحت تر برنامه ریزی تحصیلی خود را بر اساس زمان بندی کلاس های آنلاین در طول هفته انجام دهند. در صورت تمایل به ثبت نام و استفاده از خدمات آموزش مجازی می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

آموزش مجازی از سوی بسیاری از دانش آموختگان مورد استقبال قرار می گیرد چون به آنها فرصت بیشتر برای مطالعه کردن را می دهد. این در حالی است که مدارس به سبک آموزش سنتی، نیاز به حضور فیزیکی دارد و این مسئله نیاز به صرف زمان برای تردد در سطح شهر و به نوعی رفت و آمد دارد. در نتیجه اتلاف وقت را در مدرسه های معمولی می توانید مشاهده نمائید. این در حالی است که ثبت نام در مدرسه آنلاین و دریافت خدمات آموزش مجازی بدون محدودیت مکانی می باشد. چند دهۀ اخیر شاهد رشد فعالیت مدارس غیر حضوری هستیم چون بسیاری از والدین به دنبال پیشرفت تحصیلی فرزندان خود هستند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها نیز با رویکرد توسعۀ آموزش و پیشرفت تحصیلی اقشار مختلف جامعه، راه اندازی شده است و بیش از 30 سال است که دارای سابقۀ آموزش مجازی در ایران می باشند.

توسعه سیستم آموزش مجازی در کشور

آمارهای مختلف نشان داده، بسیاری از دانش آموزان در مناطق صعب العبور به دلایل مختلف اقدام به ترک تحصیل می نمایند. بنابراین گسترش فعالیت مدارس آنلاین، می تواند فرصت مناسبی را برای کسب آموزش فراهم آورد و نقش بسزایی بر روی عدم ترک تحصیل دانش آموزان در مقطع راهنمایی و دبیرستان خواهد داشت. عوامل متعددی باعث پیدایش و رشد سیستم آموزش مجازی و غیر حضوری شده است که در ادامۀ پست بیشتر بدان می پردازیم.

نیاز روز افزون به آموزش، گسترش پوشش تحصیلی، تأمین یک سیستم آموزش مادام العمر، عدم وجود محدودیت دانش آموختگان، مرتفع نمودن نارسایی سیستم آموزش سنتی، پوشش دهی کامل در داخل و خارج از کشور، قابلیت گسترش  خدمات آموزش از راه دور از نظر فنی و آمادگی نسبی فراگیران از موارد مهم و اساسی هستند که همواره باعث رشد سیستم آموزش مجازی و غیر حضوری در هر جامعه ای بلاخص ایران می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به میزان شهریه و نحوۀ ثبت نام در مقطع تحصیلی معین می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها  

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598
واحد دبی
00971585951700
00971589099791
واحد عمان
0096899258727

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()