کلاس کیک پزی و شیرینی پزی برای افرادی که علاقه‌مند به آموزش و یادگیری تکنیک‌های پخت و پز شیرینی‌ ها و کیک ‌ها هستند، مناسب است. این کلاس ‌ها به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌ های لازم برای پخت و تزیین انواع شیرینی و کیک را به دست آورید. علاوه بر این، افراد می ‌توانند از این کلاس ‌ها برای شروع یک کسب و کار خانگی در زمینه پخت و فروش شیرینی‌ ها و کیک ‌ها استفاده کنند. همچنین، شرکت در دوره و کلاس کیک پزی و شیرینی پزی می‌تواند فرصت خوبی برای تفریح و خلاقیت باشد. آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان دارای سابقه درخشان و طولانی در عرصه خدمات آموزش بین المللی قنادی می باشند و تا کنون هنرجویان متعددی را وارد بازار این نوع کسب و کار نموده‌اند.

شرکت در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی

برای شرکت در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی، عموماً نیاز به هیچ مدرک خاصی نیست. این کلاس‌ها برای افرادی با هر سطح تجربه و مهارت مناسب هستند، از مبتدی تا حرفه‌ای. اما برخی از مدارک و وسایل ممکن است برای شرکت در این کلاس‌ها مفید باشند، از جمله:

  • دستمال یا آپرون: برای محافظت از لباس‌های خود در حین کار با مواد غذایی.
  • دستکش: برای حفاظت از دستان خود در برابر حرارت یا مواد شیمیایی.
  • دفترچه یادداشت: برای یادداشت نکات و تکنیک‌های آموزشی.
  • لوازم آشپزخانه اساسی: مانند کفگیر، قاشق، تخته و ...

قبل از شروع کلاس کیک پزی و شیرینی پزی، بهتر است با مدرس یا آموزشگاه برگزارکننده کلاس ها تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد لیست لوازم و مدارک مورد نیاز کسب کنید. یکی از مهمترین مزیت های شرکت در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی که توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان برگزار می شوند، دریافت مدرک بین المللی است که قابلیت ترجمه کردن برای راه اندازی یک کسب و کار در خارج از کشور را دارد.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:

ده خط پاسخگو

021-91002010

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 46
نمایش همه
علاقه مندی ها ()