توزین اجسام سنگین کاری نیست که توسط یک ترازوی معمولی انجام شود و باید از انواع باسکول نظیر باسکول های صنعتی ، باشگاهی و غیره بدین منظور کمک گرفته شود. باسکول ها  در واقع از خانواده ترازوها محسوب میشوند که قادر هستند تا اجسام سنگین و فوق سنگین را به راحتی توزین کنند، کاری که از عهده یک ترازوی معمولی خارج است. درست است که باسکول ها از خانواده ترازو ها محسوب میشوند اما از لحاظ ابعاد قابل مقایسه با ترازوهای معمولی نیستند  و ابعاد بزرگ و در مواردی ابعادی بسیار بزرگ تر دارند. باسکول های جدید به نمایشگرهای دیجیتال مجهز شده اند که همین موضوع کار توزین را برای اپراتور بسیار راحت تر کرده اند و دیگر نیازی به استفاده از روش های قدیمی برای توزین وجود ندارد. باسکول های قدیمی که از نمایشگر دیجیتالی برخوردار نبودند کار توزین را تا حد زیادی دشوار میکردند و اپراتور باید زمانی را بدین منظور اختصاص میداد اما نمایش وزن اجسام لحظه ای و بدون هیچگونه مکثی میباشد. گذشته از زمان باید به دقت توزین نیزاشاره نمود. باسکول های قدیمی خطای زیادی را در توزین به همراه داشتند اما باسکول های جدید اینگونه نیستند و دقت بالایی دارند.

نکاتی که در هنگام خرید باسکول باید مد نظر قرار داد

باسکول ها در انواع مختلفی تولید میشوند که هر یک از آنها ممکن است مناسب شما نباشد. یکی از نکاتی که در هنگام خرید و فروش انواع باسکول مد نظر قرار داد نوع باسکول میباشد. شما میتوانید نسبت به نیاز خود باسکول های فروشگاهی، باسکول های صنعتی، باسکول های جاده ای و دیگر انواع باسکول را خریداری نمایید. شرایط مکانی که قصد استفاده از باسکول را در آن دارید میتواند در خرید باسکول تاثیر گذار باشد. دما و رطوبت مکان و همچنین فضایی که باسکول باید در آنجا قرار بگیرد میتواند در انتخاب باسکول تاثیر زیادی داشته باشد. در مکان هایی که رطوبت هوا بالا میباشد باید باسکول مناسب را متناسب با شرایط اب و هوایی تهیه نمایید. ابعاد باسکول را با توجه به فضای خود در نظر داشته باشید و اگر فضای زیادی را در اختیار دارید دیگر نیازی به در نظر گرفتن ابعاد نمیباشد.

گارانتی باسکول را فراموش نکنید

باسکول ها از تجهیزات نسبتا گران قیمتی محسوب میشوند و به همین دلیل بهتر است به گارانتی و یا ضمانت نامه آن توجه داشته باشید زیرا باسکول هایی که گارانتی ندارند میتوانند دردسرهایی را پس از خرید برای شما بوجود آورند. در صورتیکه باسکول خراب شود به کمک گارانتی میتوانید تعمیر و سرویس آنرا بدون پرداخت هزینه انجام دهید. در صورتیکه باسکول بدون گارانتی عرضه شود پس بهتر است تضمین های لازم را از فروشنده بابت کیفیت آن دریافت نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()