میلگرد استیل یکی دیگر از انواع فولاد استنلس می باشد که از ترکیب عناصر اصلی آهن، کروم و نیکل تشکیل می شوند. از این رو خرید و فروش میلگرد استیل همانند دیگر محصولات آلیاژ استیل از پرکاربردترین محصولات به حساب می آید.

در واقع فولاد استیل جزء مقاوم ترین نوع فولاد به حساب می آید چون در برابر حرارت، سایش، رطوبت مقاوم می باشند. این خواص فولاد استنلس استیل نتیجۀ کم و زیاد شدن درصد عناصر تشکیل دهندۀ فولاد می باشد. به عنوان مثال در اثر افزایش درصد عنصر کروم در ساخت آلیاژ استیل، فولاد نسوز تولید می شود. از معروف ترین میلگرد نسوز می توان به میلگردهای استیل گرید 309، 310s و 4841 اشاره نمود که هر کدام می تواند دما و حرارت مستقیم را تا درجه های متفاوت تحمل کند.

کاربرد میلگرد استیل نسوز

همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد، به دلیل تحمل بالایی که میلگردهای استنلس نسوز نسبت به حرارت دارند، بهترین آلیاژ برای کاربردهای صنعتی است که با گرمای زیادی در ارتباط هستند. به عنوان مثال می توان به قطعات کوره، دستگاه های ریخته گری، قطعات موتور جت، تجهیزات نفت و گاز و پالایشگاه های نفت و هر دستگاه و محصولی که با المان های حرارتی و همچنین مبدل های حرارتی در ارتباط می باشند.

علاوه بر میلگردهای نسوز، انواع میلگرد با خواص متفاوت ساخته می شوند که می توان به میلگرد ضد سایش 321 ارزان اشاره نمود که حاصل اضافه نمودن عنصر تیتانیوم به ترکیب اصلی آلیاژ استنلس می باشد. میلگردهای ضد سایش، مقاومت بالایی در برابر اکسداسیون دارد که با عنوان ضد سایش شناخته می شود. همچنین نسبت به گرما و حرارت مستقیم از استحکام بالایی برخوردار می باشند. معمولاً از میلگرد استنلس 321 برای تجهیزات نفتی، پالایشگاهی، ساخت لوازم گرمایشی چون هیتر، قطعات حرارتی هواپیما و غیره استفاده می شود.

فروش انواع میلگرد استیل

در بازار ایران انواع میلگرد با گریدهای متفاوت عرضه می شود که برای خرید میلگرد استنلس نیاز به دانش و آگاهی دارد. چرا که هر میلگردها بر اساس شاخص های استاندارد تولید می شوند و افرادی که قصد خرید میلگرد دارند، باید با اصطلاحات تخصصی این حرفه آشنا باشند.

به همین جهت شرکت الف استیل با سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ خرید و فروش انواع محصولات آلیاژ استیل، می تواند خدمات ارزنده ای در خصوص مشاورۀ تخصصی برای خرید انواع میلگرد، ورق استیل، تیوب، تیرآهن، تسمه و غیره ارائه دهد. شما مشتری گرامی می توانید برای دریافت لیست قیمت انواع میلگرد با واحد فروش الف استیل تماس بگیرید.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()