درب ها نقش بزرگی در زندگی ما دارند و ما بار ها با درب های ورودی سر وکار داریم. با پیشرفت تکنولوژی ، درب ها نیز پیرفته تر شدند و حالت اتوماتیک به خود گرفتند. درب های اتوماتیک در مدل های مختلفی تولید شدند و گسترش پیدا کردند. امروزه بسیاری از انواع این درب ها را مشاهده می کنیم. انواع درب های اتوماتیک برای درب های پارکینگ و فوشگاه ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر کاربرد ترین درب ها که می توانید انواع آن را در فروشگاه ها مشاهده کنید درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. از درب های اتوماتیک شیشه ای همان طور که گفته شد برای فروشگاه ها و مراکز مختلف استفاده می شود. خرید درب اتوماتیک شیشه ای باکیفیت با توجه به انواع و کیفیت آن تعیین می گردد.

این درب ها به وسیله ی سنسور هایی که دارد وجود اشیاء و یا انسان را حس می کند و در صورت وجود درب باز می شود. بنابراین با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به راحتی می توانید بدون نیاز به باز و بسته کردن درب عبور و مرور داشته باشید و همین طور درب نیز همیشه پشت سر شما بسته خواهد شد و از باز ماندن درب جلوگیری می کند.  درب های اتوماتیک توانسته اند زندگی را برای ما راحت تر از قبل کنند. انواع درب های کرکره ای را برای پارکینگ ها و مغازه ها استفاده می کنند که این درب ها به وسیله ی یک ریموت باز و بسته می شوند و نیازی به بیرون آمدن از خودرو نمی باشد. همچنین درب های پارکینگ که این نوع از جک های اتوماتیکی استفاده می شود هم با استفاده از ریموت باز و بسته می شوند. درب های شیشه ای در مدل های مختلفی تولید می شود که با اندازه ها و شکل های متفاوتی در بازار وجود دارند. برای اطلاع از خرید درب اتوماتیک شیشه ای لابل اویلوس 150 با قفل و باتری به سایت مراجعه کنید.

برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای باید مدل مورد نظرتان را بدانید و با تعیین متراژ و نوع آن می توانید نسبت به خرید درب اتوماتیک شیشه ای اقدام فرمایید. فروشگاه فهام دور می توانید به شما در زمینه ی خرید درب اتوماتیک شیشه ای کمک کند. در فروشگاه فهام دور انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی و .... ساخته می شود که از بهترین مترال برای ساخت درب ها استفاده شده و بهترین مدل های درب با بهترین قیمت به شما عرضه خواهد شد. برای خرید به سایت مراجعه فرمایید.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()