کاغذ دیواری سه بعدی از برترین و پرطرفدارترین محصولات دکوراتیو است که علاقه مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. چاپ کاغذ دیواری سه بعدی توسط دستگاه های مدرن چاپ دیجیتال صورت می گیرد و امکان تبدیل تصاویر را به پوستر کاغذ دیواری سه بعدی فراهم می آورد. برای  سفارش بهترین کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

معرفی کاغذ دیواری سه بعدی PVC

کاغذ دیواری سه بعدی منظره طبیعت و گل های بهاری از پرفروش ترین سبک های کاغذ دیواری طرح برجسته می باشد که به وفور می توان در اقصی نقاط جهان مشاهده نمود. کاغذ دیواری سه بعدی PVC یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری است که از وینیل آکریلیک یا همان پلی وینیل کلراد (PVC) روکش شده است تا قابل شستشو، مستحکم و ضد لک باشد. لکه و آلودگی های سطوح کاغذ دیواری پی وی سی را می توان به راحتی برطرف نمود.

کاغذ دیواری سه بعدی آریا ساخت کشور چین است و از لایۀ پی وی سی برخوردار می باشد که بسیار مقاوم و مستحکم است. از این رو بهترین گزینه برای نصب دیوارپوش حمام و آشپزخانه است تا بر زیبایی این محیط ها بیفزاید. برای اطلاع از مدل های پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

فروش و پخش کاغذ دیواری در تهران

در حال حاضر فروش انواع محصولات دکوراتیو را در فروشگاه های معتبر پخش محصولات دکوراسیون داخلی در استان تهران و سایر شهرستان ها شاهد می باشیم. عمدۀ فروش انواع کاغذ دیواری ساده و روکش دار در تهران است و تنوع محصولات در این استان بیشتر از سایر شهرستان ها می باشد. 

خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی به صورت تکه ای است که چندین تکۀ کاغذ دیواری در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند و یک تصویر کلی را به نمایش می گذارد. فروشگاه دکور آفیس در تلاش است برای جلب رضایت مشتری بر تنوع محصولات کاغذ دیواری بیفزاید و امکان خرید ارزان انواع کاغذ دیواری 3D و ساده را با کیفیت عالی برای مشتریان فراهم آورد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()