ویدئو پروژکتورها از تجهیزات قدیمی محسوب میشوند که همگی ما با آن آشنایی داریم. ویدئو پروژکتورها قادر هستند تا تصاویر را که خروجی آنها میتواند کامپیوتر و یا هر چیز دیگری باشد را در ابعاد  و سایز بزرگ آن هم بر روی هر سطحی به نمایش در آورد. ویدئو پروژکتور ها از گذشته تا بحال تغییرات بسیار زیادی کرده اند و دستگاه هایی که در حال حاضر بفروش میرسند با آن چیزی که ما از دستگاه های قدیمی به یاد داریم متفاوت هستند. برای خرید و فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

ویدئو پروژکتورهای جدید اول از هر چیز به کیفیت تصویر بسیار بالاتری دست یافته اند و جالب است بدانید که در حال حاضر دستگاه هایی تولید میشوند که میتوانند تصاویر را با کیفیت 4k پخش کنند. اما این تنها مزیت ویدئو پروژکتورهای جدید نیست. ویدئو پروژکتورهای جدید به امکانات بیشتری نیز مجهز شده اند و میتوانند از بیشتر دستگاه های پخش پشتیبانی کنند. پورت های متنوع این دستگاه ها این ویژگی را ایجاد کرده اند که بتوان فلش مموری ها، اس دی کاردها و بسیاری از دستگاه های دیگر را به آن متصل نمود.

انواع ویدئو پروژکتور  

ویدئو پروژکتورها در انواع مختلفی تولید شده اند و سایز های مختلفی دارند و جالب است بدانید به ویدئو پروژکتورهای ثابت و همچنین قابل حمل نیز تولید شده اند. با ویدئو پروژکتورهای ثابت همگی آشنایی داریم و نیازی به توضیح ندارد. اما نوع جدیدی از ویدئو پروژکتئورها تولید و هم اکنون بفروش میرسند که قابل حمل هستند. این ویدئو پروژکتورها که جیبی نیز نامیده میشوند از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و براحتی میتوان آنرا از مکانی به مکان دیگر بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند حمل نمود. این ویدئو پروژکتورها همچنین از کیفیت تصویر بسیار خوبی در مقایسه با ابعاد خود برخوردار هستند. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندروید از طریق لینک اقدام کنید.

انواع ویدئو پروژکتور بر اساس برند

شرکت های زیادی در دنیا وجود دارند که در زمینه تولید ویدئو پروژکتور فعالیت میکنند که در این بین برخی شرکت ها صاحبنام هستند و برخی دیگر چندان زبانزد نیستند. در صورتیکه قصد خرید یک ویدئو پروژکتور را دارید پیشنهاد میکنیم تا برندی را انتخابد کنید که شناخته شده تر باشد. برند های شناخته شده علاوه بر اینکه محصولات خوبی را تولید میکنند از پیشتیبانی قوی تری نیز برخوردار هستند.

برای خرید ویدئو پروژکتور در مدل های ثابت و متحرک و در بهترین برند ها و مدل های دنیا میتوانید با کارشناسان فروشگاه نیزا کالا تماس حاصل کنید. این فروشگاه کارشناسانی را در اختیار دارد که با تجربه بالای خود میتوانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید یک دستگاه مناسب و ایده آل را خریداری نمایید.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()