دستگاه شیرینگ یکی از انواع دستگاه بسته بندی است که بسیار پر کاربرد می باشد و در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات به کار گرفته می شود. در حال حاضر انواع دستگاه شیرینگ ساخته شده است که کمک می کند بهتر از گذشته بتوان کالاها را در بسته بندی های شیک به بازار عرضه نمود، ضمن آنکه کالاها را از صدمه های احتمالی محفوظ نگه می دارد. برای اطلاع از  قیمت انواع دستگاه شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ کابینی، دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و دستگاه شیرینگ پک تونلی از انواع دستگاه شیرینگ است که با هدف بسته بندی کالاها ساخته می شوند. شرکت ها و کارگاه ها با خرید مناسب ترین دستگاه شیرینگ، به راحتی می توانند محصولات مختلفی چون انواع نوشیدنی، قوطی، بطری، جعبه، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مواد غذایی و برخی از محصولات صنعتی به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنند. دستگاه های بسته بندی شیرینگ در دسته بندی های مختلف چون دستگاه شیرینگ خانگی، دستگاه شیرینگ صنعتی و دستگاه شیرینگ نیمه صنعتی عرضه می شوند که متناسب با حجم محصولات دارد. هنگام خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ، بهتر است مقصود خود را از خرید دستگاه بسته بندی در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین دستگاه شیرینگ را با قیمت مناسب و کارایی ایده آل خریداری نمائید.

قیمت دستگاه شیرینگ

بازۀ قیمت خرید دستگاه شیرینگ بسیار زیاد می باشد چون تنوع دستگاه های شیرینگ زیاد می باشد. هر کدام از دسته بندی های دستگاه بسته بندی شیرینگ شامل زیرمجموعه می شود که این مسئله تنوع قیمت دستگاه شیرینگ را بوجود می آورد. برای مثال دستگاه شیرینگ کابینی و رومیزی به دلیل حجم کوچک و توان پایین، ارزان تر از دستگاه شیرینگ تونلی است. برای خرید مستقیم دستگاه شیرینگ تونلی  از طریق لینک اقدام کنید.

شرکت ماشین ساز، سال های متوالی است که در عرصۀ ساخت و فروش انواع دستگاه صنعتی از جمله دستگاه های شیرینگ و بسته بندی فعالیت دارد، از این رو بستر مناسبی را برای فروش مناسب ترین دستگاه شیرینگ برای متقاضیان فراهم نموده است.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()