اسباب بازی اولین وسیلۀ سرگرمی برای کودکان می باشد که والدین از دو، سه ماهگی کودکان برای آنها اسباب بازی های مرتبط با سنشان خریداری می نمایند. انتخاب نوع اسباب بازی و وسیله سرگرم کننده به طور مستقیم بر روحیه و شخصیت کودکان تأثیر می گذارد، بنابراین بهتر است پیش از خرید اسباب بازی، مسائل دیگری را نیز مد نظر داشته باشید. برای خرید اسباب بازی بادوام  به سایت مراجعه کنید.

اسباب بازی پسرانه

اسباب بازی پسرانه شامل اسباب بازی ماشین، اسباب بازی تفنگ، اسباب بازی سرباز، اسباب بازی ورزشی، اسباب بازی های اکشن، ربات و غیره می باشند. کودکان پسر به طور ذاتی دارای جنب و جوش فراوان می باشند که این مسئله آنها را ترغیب با بازی های اکشن و ماجراجویانه می کند. بنابراین والدین با خرید اسباب بازی های اکشن و معمایی می توانند برخی از هیجانات روحی فرزندان پسر خود را ارضاع کنند. با خرید اسباب بازی مناسب می توانید رشد فکری کودکان خود را به سمت و سوی درست و منطقی رشد دهید. در گذشته تنوع بازی های سرگرمی بسیار محدود بود ولی به مرور زمان انواع اسباب بازی با اهداف مختلف ساخته می شوند که رشد ذهنی و اعضای بدن کودک را در پی خواهد داشت. برای اطلاع از  قیمت انواع اسباب بازی دخترانه به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید اسباب بازی با کیفیت

قیمت اسباب بازی با توجه به کیفیت، اندازه و نوع اسباب بازی مشخص می گردد. با پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان اسباب بازی با استفاده از مواد اولیۀ ضد آلرژی، محصولات اسباب بازی را تولید می کنند تا مشکلی برای کودکان بوجود نیاید. در حال حاضر با گسترش تنوع بازی های سرگرم کننده، قیمت اسباب بازی ارزان شده است.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت با سال ها فعالیت در عرصۀ فروش اسباب بازی، مناسب ترین اسباب بازی ها را در فروشگاه اینترنتی خود در معرض دید علاقه مندان قرار داده است. بدین وسیله بستر مناسبی را برای خرید اینترنتی انواع اسباب بازی را با قیمت ارزان و مناسب محیا نموده است.

 

            آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()