خرید و فروش خرما یکی از صنعت های کسب و کار بومی در ایران است که از دیر باز خیلی از افراد که در مناطق گرمسیر زندگی می کردند، برای امرار و معاش اقدام به خرید و فروش انواع خرما می نمودند و روز حلال خود را بدست می آورند. خرما میوۀ درخت نخل است که به مناطق گرمسیر تعلق دارد. نکتۀ قابل توجه در رابطه با کشت خرما، این است که خرمای هر نخلستان با دیگر نخلستان ها متفاوت می باشد و این مسئله موجب تنوع فراوان خرما در ایران گشته است.

خرید و فروش بهترین خرما

کشور ایران به دلیل نوع آب و هوایی که دارد، بزرگ ترین نخلستان ها و در عین حال بهترین انواع خرما را پرورش می دهند. خرما یکی از میوه های مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است که دارای خواص فراوانی می باشد و برای کم خوانی، مشکلات قلبی، اختلالات روده، اختلالات دستگاه گوارش و غیره بسیار مفید می باشد. خرید و فروش بهترین خرما در ایران بسیار رواج دارد در ضمن میوۀ خرما دارای روغن، مس، کلسیم، گوگرد، آهن، فسفر، منیزیوم و پتاسیم است که برای حفظ سلامتی بدن از بیماری ها ضروری می باشد. خرما یکی از مواد غذایی است که در رژیم های غذایی سفارش شده است که خوردن روزی یک عدد خرما، می تواند تعادل بدن را حفظ کند و طبع افراد را متعادل نگه دارد.

قیمت خرید و فروش خرمای مرغوب

قیمت خرید و فروش خرما مرغوب مانند فروش خرما خاصویی بر اساس نوع خرما مشخص می گردد. در ایران تنوع میوۀ خرما بسیار متعدد می باشد و این مسئله باعث تنوع قیمت خرید و فروش خرما شده است. به همین دلیل اکثر افراد می توانند با قیمت ارزان، انواع خرما خریداری کنند و از مزایای متعدد میوۀ خرما بهره مند شوند.

شرکت تک نخل چندین سال است که به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و فروش انواع خرما در قزوین فعالیت می کند و بهترین خرماها را به فروش می رساند.

 

آدرس دفتر : قزوین-خیابان نوروزیان-حکمت 23-ساختمان افرند

ایمیل pouyafaranamco@gmail.com

شماره تلفن : 02833674065

شماره همراه : 09100752386

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()