شما برای خرید لوازم یدکی گریدر باید با انواع آن آشنایی داشته باشید، چرا که هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد و در قسمت های خاص ماشین گریدر مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت و هزینه ای که باید برای هر یک از لوازم یدکی گریدر پرداخت کنید متنوع می باشد که کارشناسان در این مورد می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند. برای اطلاع از  قیمت فروش لوازم یدکی گریدر اصل به سایت مراجعه کنید.

معرفی لوازم یدکی گریدر :

 لوازم یدکی گریدر دارای انواع مختلفی می باشد که برخی از آنها عبارت است از :

  1. لوازم موتوری :

یکی از اصلی ترین و مهمترین لوازمی که در ماشین گریدر مورد استفاده قرار می گیرد لوازم موتوری آن می باشد که دارای انواع مختلفی است. پمپ انژکتور، پیستون، سوپاپ دود، سوزن یونیت، پروانه موتور، واتر پمپ و ... از جمله اصلی ترین لوازم موتوری این ماشین به شمار می رود.

  1. لوازم های گیربکس :

گیربکس یکی از قسمت های مهم و ضروری ماشین گریدر به شمار می رود که دارای انواع مختلفی می باشد. شما برای خرید لوازم و گیربکس آن باید با انواع آن آشنایی داشته باشید. بر اساس مدل ماشین گیربکس های متنوعی مودر استفاده باید قرار بگیرد.

  1. لوازم های هیدرولیک :

پمپ های دنده ای، پمپ مادر، پمپ سرو، پمپ های هیدرولیک و ... از جمله لوازم های هیدرولیک ماشین گریدر به شمار می رود. شما برای خرید این نوع از لوازم یدکی لودر باید با کارشناسان فروش مشورت کنید تا در مورد خرید هر یک از آنها برای ماشین خود اطمینان بیشتری به دست آورید. برای خرید و فروش لوازم یدکی گریدر هپکو به سایت مراجعه کنید.

  1. لوازم چرخ :

چرخ هایی که در ماشین گریدر به کار می رود باید بسیار باکیفیت باشد و دنده خورشیدی، کاسه چرخ، پلوس عقب، پمپ فرمان و ... از جمله مهمترین و اصلی ترین بخش های آن است. شرکت سرویس قطعه از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی فروش انواع لوازم ماشین آلات راهسازی می باشد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیلsaeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()