جک ها توانسته اند کار با درب ها را برای ما راحت تر کنند یعنی با استفاده از جک برقی می توانیم درب ها را به صورت اتوماتیک دراورده و دیگر نیاز به باز و بسته کردن دستی درب ها نداشته باشیم. جک برقی در دو دسته ی هیدرولیکی و الکترومکانیکی تولید می شود که در کشور ما نیز این جک ها توسط سازندگان مختلفی تولید شده و با کیفیت های گوناگون در بازار موجود می باشند، اما در این میان محصولات متفرقه ی بسیار وجود دارند که خرید جک برقی را برای ما دشوار می سازند پس شما با مراجعه به یک مرکز سازنده ی معتبر می توانید به راحتی جک برقی را تهیه نمایید. جک های برقی با توجه به کیفیت ساخت و برد های مختلف دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای سفارش جک برقی  به سایت مراجعه نمایید.

اتوماتیک بودن درب ها توانسته کمک بسیاری به ما کند و بتوانیم به راحتی به وسیله ی یک ریموت درب را باز و بستی کنیم. همین طور به دلیل برقی بودن جک برقی  در زمان هایی که برق قطع شود نیز امکان باز و بسته ی درب به صورت دستی وجود داشته و مشکلی نخواهیم داشت. جک های هیدرولیکی برای مکان های پر تردد بسیار مناسب بوده و بر روی درب های سنگین نیز قابلیت اجرایی دارد، همین طور جک های برقی الکترومکانیکی دارای سرعت عملکرد بالا و راحتی می باشد. برای مکان های دارای دولنگه درب معمولا از قفل برقی برای اطمینان بیشتر استفاده می شود. برای  خرید بهترین درب اتوماتیک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

شرکت فنی مهندسی فهام در با سابقه ی درخشان خود در تولید انواع جک های برقی باکیفیت توانسته در این زمینه بیش از پیش فعالیت داشته باشد. تمامی محصولات با استفاده از بهترین طراحی و بهترین دستگاه ها به تولید می رسند.

 

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()