سرویس تردمیل از جمله خدمات کلینیک های تخصصی تعمیرات دستگاه های ورزشی از جمله دستگاه تردمیل دارد. با پیگیری و آخذ خدمات سرویس تردمیل می توانید از صدمات جدی و هزینه مازاد جلوگیری کنید. خرید تردمیل در انواع و ابعاد گوناگون معمولا به منظور گرم کردن،کاهش وزن، افزایش متابولیسم، کمک به رشد عضلات ، بهبود و تقویت عملکرد سیستم گردش خون، تنفس و غیره انجام می شود. به همین دلیل دستگاه تردمیل به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه های هوازی محسوب می شود که سرویس دوره ای تردمیل از اهمیت زیادی برخرودار می باشد.

کلینیک سرویس تردمیل

پس از اتمام گارانتی دستگاه تردمیل بهتر است با کلینیک های سرویس تردمیل، برای دریافت خدمات سرویس گیری تردمیل تماس بگیرید. مسائل زیادی دخیل می باشد که ممکن است بر روی عملکرد دستگاه تردمیل اثر بگذارد و مانع از روشن شدن و عملکرد درست تردمیل می شود، به همین دلیل کارشناسان مجرب مرکز تخصصی سرویس تردمیل می توانند در مدت زمان کوتاهی ایرادات دستگاه تردمیل شما را مرتفع سازند. با تماس با تعمیرکار تردمیل در تهران می توانید سرویس تردمیل باشگاهی و خانگی را با هزینۀ مناسب و اطمینان بالا انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

معمولاً تعمیر تردمیل برای مدت زمان معینی به عنوان خدمات گارانتی ارائه می شود که نمایندگی تعمیر تردمیل موظف به برطرف نمودن عیوب و سرویس تردمیل می باشند. چنانچه تردمیل روشن نمی شود، می توانید از تجربیات تعمیرکار تردمیل بهره مند شوید. قابل ذکر است که هزینۀ سرویس تردمیل به میزان صدمات وارد شده بر دستگاه بستگی دارد. قطعات تردمیل بسیار متعدد می باشد که هر کدام قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت می باشد و در نتیجه هزینۀ تعمیر و سرویس تردمیل متغیر می باشد. برای اطلاع از تعمیر حرفه ای تردمیل در شمال تهران به سایت مراجعه کنید.

شرکت زمانی اسپرت به عنوان نمایندگی بزرگ تردمیل در تهران فعالیت می کند و قادر به سرویس انواع تردمیل باشگاهی و خانگی می باشد.

برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید 

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()