تابلو یکی از ابزار های تبلیغ می باشد که تاثیر بسیار بالایی در جذب مشتری دارد و فروشگاه ها و سازمان های بسیاری را می بینیم که از انواع تابلو ها استفاده می کنند. تابلوسازی به دلیل تنوعی که در تابلو ها مق تواند داشته باشد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نقص مهم تابلو موجب شده که تابلو همانند شناسنامه ای برای یک مکان اداری و تجاری و یا سازمانی باشد بنابراین در صورت عدم وجود تابلو ما از مرکز مربوطه اطلاعی نداریم و از مکان آن با خبر نمی شویم. تابلو با توجه به تنوعی که دارد در سلیقه های مختلف موجود می باشد اما برای انتخاب نوع و مدل تابلو باید به نکات زیادی توجه داشته باشیم:

انتخاب  تابلوسازی حرفه ای مورد نظر ما باید با توجه به منطقه ی آب و هوایی انجام گیرد مثلا برای آب و هوای مرطوب استفاده از تابلو های فلزی مناسب نمی باشد و یا در مناطق طوفانی استفاده از تابلو های سبک مانند تابلو های پلاستیکی خیلی مناسب نخواهد بود. همین طور با توجه به شغل ما تابلو می تواند متغیر باشد مثلا برای سازمان هایی نظیر سازمان های دولتی یا بیمارستان ها معمولا از تابلو های فلزی و بادوام استفاده می شود و دز این ارگان ها استفاده از تابلو های روان و پلاستیکی دیده نمی شود زیرا هدف جذب مشتری وجود ندارد.

اما در فروشگاه ها به دلیل جذب مشتری حضوری از تابلو های زیبا و رنگارنگ یا تابلو های ال ای دی استفاده می شود زیرا مشتری در لحظه جذب فروشگاه می شود و تابلو در فروش بسیار موثر است.برای  ساخت تابلو وکیوم  به سایت مراجعه نمایید.

همچنین برای مغازه هایی که در اتوبان ها واقع شده از تابلو های کامپوزیت استفاده می شود زیرا در ابعاد بزرگ و محکم قابل پیاده سازی است.

شرکت گروه تبلیغاتی رامین با به کارگیری بهترین مواد اولیه انواع تابلو را با بالاترین کیفیت به تولید می رساند.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()