کویر تایر

شرکت صنایع کویر تایر با بیش از سی سال فعالیت مستمر و درخشان در صنعت لاستیک سازی و اولین تولید کننده تایر های سیمی رادیال و تیوبلس در کشور یکی از بادوام ترین و محبوب ترین برند های داخلی است. لاستیک ها از مهمترین قسمت های سیستم انتقال قدرت خودرو ها می باشند که در صورت انتخاب و نگهداری صحیح از آن ها در حدود قابل توجهی در میزان مصرف سوخت خودرو ها صرفه جویی می کنند و هزینه های تعمیر و نگهداری اتومبیل ها را کاهش می دهند. کویر تایر یک انتخاب بسیار عالی برای انواع خودرو های سواری و وانت بار و غیره می باشد، که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد، و  و در ابعاد و اندازه های متفاوت و متناسب انواع خودرو ها تولید می شود، قیمت انواع لاستیک کویر تایر به عنوان یک برند معتبر و خوشنام بسیار مناسب است، و از این منظر هم در بین خریداران محبوبیت بسیاری دارد. طرح مناسب عاج ها، مقاومت در برابر حرارت، اصطحکاک و میزان چسبندگی مناسب با سطح جاده از دیگر خصوصیات تولیدات این شرکت می باشد.

کویر تایر به عنوان یکی از ممتاز ترین واحد های تولیدی لاستیک رادیال سیمی و تیوبلس با مناسب ترین قیمت توانست هزینه های سنگین خرید لاستیک در برند های خارجی را بسیار پایین تر از قبل نماید و بازار فروش این محصولات را نیز در دست بگیرد. اندازه تایر، حداقل بار مجاز، حداکثر فشار باد، ترکیبات سازنده و حداکثر سرعت از سری مواردی هستند که بر روی انواع تایر ها ثبت می شوند و تایر های داخلی هم مشمول این قانون می باشند، تا متقاضیان خرید انواع لاستیک کویر تایر بتوانند اطلاعات لازم در مورد مشخصات فنی و فیزیکی این محصولات را با یک نگاه اجمالی به تایر کسب نمایند.

فروشگاه معتبر و آنلاین یوزپلنگ از معتبرترین شرکت های فروش انواع لاستیک در ابعاد و مدل های متفاوت می باشد، بطوریکه با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان انواع لاستیک های کویر تایر را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و تضمین کیفیت و اصالت کالا به صورت مجازی خریداری نمود.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()