راهنمای خرید از تولیدی لباس بچه گانه

هنگام خرید پوشاک کودکان از تولیدی های لباس بچه گانه باید به نکات مختلفی دقت کرد. خرید لباس برای کودکان از خرید آن برای بزرگسالان مشکل تر و با حساسیت بیشتری صورت می گیرد. چرا که کودکان در سن رشد قرار دارند و همچنین پوست بدن آنها حساس تر از بزرگسالان است، بنابراین باید لباسی برای آنها انتخاب شود که به پوستشان آسیب نرساند.

مهمترین معیار برای خرید لباس بچه گانه، جنس لباس است. لباس کودکان باید از جنس پنبه، کتان و یا ترکیبی از پنبه باشد. لباس های پشمی برای کودکان ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود. همچنین جنس لباس باید متناسب با فصل، برای کودک انتخاب شود. به دلیل این که تحرکات کودکان زیاد است، جنس لباس بایستی با دوام و مقاوم بوده و به راحتی پاره نشود. همچنین در مقابل شستشوهای مکرر نیز از استحکام کافی برخوردار باشد.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده برای خرید از تولیدی لباس بچه گانه، توجه به ابعاد و سایز لباس های بچه است. با توجه به رشد بالای کودکان باید به سایز لباس خریداری شده برای آنها دقت کرد. به همین دلیل نبایستی لباسی را برای آنها انتخاب کرد که با گذشت زمان کوتاه، سایز لباس اندازه کودک نباشد.

رنگ لباس دیگر عامل مهم هنگام خرید لباس کودک است. رنگ لباس بر روی روحیه کودک بسیار تاثیر گذار است. بهتر است برای کودکان از لباس های شاد و رنگ روشن استفاده شود. همچنین کودکان نمی توانند مانند بزرگسالان بر روی تمیزی لباس خود حساس باشند. بنابراین بهتر است رنگ لباس طوری باشد که لکه ها را نشان ندهد.

در خرید لباس بایستی به این نکته نیز توجه کرد که کودک در لباس راحت باشد. بهتر است از خرید لباس با یقه تنگ یا دکمه زیاد جلوگیری شود. لباس هایی با کمر کش دار و یقه آزاد برای کودکان مناسب تر است.

بهتر است برای کودکان لباسی خریداری شود که ساده باشد. خرید لباس های پر زرق و برق و با پارچه های گیپور ممکن است پوست بدن کودک را آزار داده و در آن حساسیت ایجاد کند. تولیدی ایران نوین برای تولید انواع لباس بچه گانه از بهترین پارچه ها استفاده می کند.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()