استرچ پالت بند چه ویژگی هایی دارد:

استرچ پالت بند، یک فیلم پلاستیکی است که برای تأمین امنیت، بسته بندی و تثبیت محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی کم خطی است. در هنگام استفاده از این محصول برای به دست آوردن بار های محکم و ایمن محصول، باید در اطراف محصولات آن را کشیده و بپیچید. انواع مختلف استرچ پالت بند از نظر عرض ، ضخامت و رنگ عرضه می شود. انواع این محصول به نام های زیر می باشد:

استرچ پالت بند دستی: بیش تر فیلم های دستی با یک هسته ی "استاندارد" تهیه شده اند که در بسته بندی هر وسیله ای هنگام توزیع استفاده می شود.

استرچ پالت بند  کششی: هر فیلم آن بین 2 تا 5 اینچ می باشد. این فیلم جایگزین بسیار عالی و  مناسبی به جای تسمه های پلاستیکی برای بسته بندی چندین محصول با هم است.

استرچ پالت بند ماشینی: بسته بندی کشش پالت ماشینی می تواند در انواع بسته بندی با با کشش 25 درصد مورد استفاده قرار گیرد.

استرچ پالت بند  کشیده: این نوع فیلم دارای سوراخ هایی با برش می باشد که به محصول اجازه می دهد هنگام پالت شدن تنفس کند. ایده آل برای هیزم و برخی از محموله های دیگر است.

استرچ پالت بند رنگی: در حالت های شفاف و مات وجود دارد، که ایده آل را برای انواع برنامه ها می باشد. شرکت ها از فیلم کششی شفاف برای بارگذاری کد های رنگی استفاده می کنند تا بتوانند در هنگام حمل و نقل به راحتی آن را شناسایی کنند. نوع فیلم مات بارها را پنهان می کند و از حمل و نقل در برابر اشعه ی  UV محافظت می کند. محصولی که کشش، چسبندگی و قدرت بسیار زیادی را ارائه می دهد.این نوع استرچ پالت بند گران تر است زیرا ضخیم تر می باشد و در طول فرآیند تولید از رزین های نفتی بیش تری استفاده می کند. این افزایش قیمت تولید کنندگان را ترغیب به یافتن راه حل های جایگزین برای کاهش هزینه ها می کند. اصطلاح بسته بندی پالت جایگزین "فیلم کشش معادل" است. دریا پلاستیک عرضه کننده انواع نایلون همچون نایلون های عریض ، نایلون شیرینگ ، نایلون حبابدار و غیره می باشد.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()