تابلوسازی در انواع مختلفی انجام می گیرد. از انواع تابلوسازی رایج تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی فلکسی، تابلوسازی فلزی، تابلوسازی کامپوزیت ، تابلوسازی روان و... که هر یک با توجه به موقعیت و نوع مرکز مورد نظر انتخاب می گردد. با استفاده از تابلو شرکت یا مغازه ی شما در دید است و دیگران متوجه حضور شما می شوند.

تابلو چلنیوم

تابلو های چلنیوم یکی از انواع تابلو های رایجی است که در اکثر مراکز تابلوسازی این تابلو ها به تولید می رسد. تابلو چلنیوم دارای حروف برجسته می باشد و در کلمات می توان از نورپردازی استفاده شود. برای بسیاری از مکان ها تابلو چلنیوم گزینه ی مناسبی است زیرا این تابلو به دلیل نورپردازی به کار رفته در آن می تواند بسیار جلب توجه کند.

تابلو پلاستیکی

در این نوع از تابلوسازی از مواد پلاستیکی برای ساخت تابلو استفاده می شود. تابلوسازی پلاستیکی نیز از حروف برجسته تشکیل می شود. در تابلو های پلاستیکی ما می توانیم آزادانه طرح های دلخواه خود را بر روی تابلو اجرا کنیم. یکی دیگراز مزیت های تابلو های پلاستیکی رنگ بندی متنوع آن است.

تابلو رینگی

تابلو های رینگی نوعی دیگر از تابلو ها هستند که در تابلوسازی ها مورد توجه بوده افراد زیادی از این نوع تابلو به دلیل تنوع آن استفاده می کنند. تابلو های رینگی از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته می شوند. در این مدل از تابلو ها می توان از نورپردازی نیز استفاده کرد.

تابلو استیل

تابلو های استیل تابلو هایی با مقاومت بالا می باشد و از دسته تابلوهای فلز ضدزنگ می باشد. در تابلوسازی ها این تابلو به دو روش می تواند حروف چینی شود. به این صورت که هم می توان حروف بر روی تابلو حک شود و هم می توان حروف را روی ورقه های پلکس برش داد و سپس بر روی آن قرار داد.

گروه تابلوسازان راما با خدمات دهی عالی و تعرفه های ارزان در خدمت شماست.

جهت تماس با پشتیبانی وب سایت راما بیلبورد با شماره 09122873629 تماس حاصل فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 866
نمایش همه
علاقه مندی ها ()