یکی از دستگاه‌های ورزشی که شما می‌توانید با استفاده از آن به تناسب اندام و داشتن یک روتین ورزشی به خود کمک کنید دستگاه تردمیل ورزشی به شمار می‌آید. این دستگاه به نوعی تنظیم شده است که در کاهش وزن شما و تناسب اندامتان در زندگی روزمره کمک فراوانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از این محصول در منزل خود در هر شرایط آب و هوایی از ورزش کردن لذت ببرید. اما آیا تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که باید به اندازه دستگاه در زمان خرید تردمیل توجه کنید؟ اگر می‌خواهید در مورد این موضوع اطلاعاتی داشته باشید در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

برای خرید تردمیل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در ادامه این مطلب به ارائه خرید تردمیل اشاره می‌کنیم. برای خرید این دستگاه باید به چند نکات ویژه توجه لازم را داشته باشید که در هنگام خرید کمک شایانی به شما می‌کند. پس از آن با هم نگاهی به سایز و اندازه دستگاه تردمیل ورزشی می‌اندازیم. دانستن سایز و ابعاد این دستگاه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید دقت لازم را نسبت به آن به خرج دهید. زیرا این موضوع کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد که شما تردمیل ورزشی خود را خریداری کرده‌اید اما فضای خالی برای قرار دادن آن را ندارید!

قبل از خرید تردمیل ذهن خود را دسته‌بندی کنید: با توجه به اینکه این دستگاه در تکنولوژی و برندهای مختلفی روانه بازار شده است بهتر است قبل از این که شما برای خرید تردمیل اقدام کنید این موضوعات را در ذهن خود دسته‌بندی کرده که بتوانید راحت‌تر برای خرید این دستگاه اقدام کنید. انجام دادن این روش گزینه‌های شما را در این مسیر محدودتر می‌کند و تصویر واضحی از آنچه که در ذهن دارید را برای شما محقق می‌سازد.

نوع ورزش خود را انتخاب کنید: این دستگاه وسیله‌ای برای پیاده روی و دویدن به حساب می‌آید اما بهتر است قبل از خرید آن نوع تمرین ورزشی که می‌خواهید با این دستگاه استفاده کنید را برای خود مشخص کرده زیرا انتخاب نوع ورزش شما به قدرت موتور بستگی دارد و هر چه تمرینات سنگین‌تری را انجام می‌دهید به قدرت موتور قوی‌تری نیاز دارید.

به قیمت دستگاه توجه داشته باشید: شما می‌توانید با قیمت اندکی این دستگاه ورزشی را برای خود خریداری کنید اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که شما می‌خواهید از این دستگاه به طور طولانی مدت استفاده کنید و قطعا نمی‌خواهید که در اواسط راه تردمیل شما دچار خرابی شود!

پس بهتر است از قبل قیمت بیشتری برای خرید تردمیل خود کنار بگذارید که بتوانید تردمیلی با دوام‌تر و با موتور قدرتمندتری را خریداری کنید.

از ویژگی و تنکنولوژی‌های دستگاه آگاهی داشته باشید: همانطور که می‌دانید این دستگاه‌های ورزشی با تکنولوژی و کاربردهای مختلف روانه بازار شده است و شما باید قبل از خرید این دستگاه‌ها به این نکته توجه داشته باشید که کدام یک از این محصولات با وجود چه ویژگی‌هایی مناسب شما است. به عنوان مثال برخی از این محصولات قابلیت اتصال به بلوتوث، وجود تلویزیون و دیگر موارد را دارد و باید با خود ارزیابی کنید که کدام یک از این وسایل به شما کمک می‌کند اهداف تناسب اندام خود را راحت‌‌‌تر دنبال کنید و به کدام یک از این تکنولوژی‌ها نیازی نخواهید داشت و بدون استفاده خواهد ماند.

اندازه دستگاه تردمیل و ابعادی که باید به آن توجه کنید

علاوه‌بر نکاتی که در بالا برای خرید این دستگاه به آن اشاره کرده‌ایم باید به سایز و اندازه دستگاه تردمیل نیز توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشید. قبل از خرید این محصول باید با خود فکر کنید که در خانه خود چه ابعاد و فضای خالی برای ارائه این محصول جای دارید و در کجا می‌خواهید این دستگاه را قرار دهید. بهتر است قبل از خرید این دستگاه اندازه فضای مورد نیاز خود بدست آورید. اگر مایل هستید دستگاه تردمیل تاشو را خریداری کنید، باید فضاهایی مانند طول و عرض آن را اندازه‌گیری کرده و این اندازه را در نظر بگیرید.

 همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که فضای مورد نیاز را با توجه به نوع ورزش خود بسنجید. به عنوان مثال برای دویدن کمربند پهنای که برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود ۲۲ اینچ است. اگر می‌خواهید روی دستگاه خود راه بروید، ۲۰ اینچ فضا توصیه می‌شود. اگرچه که فضای ۲۰ اینچی برای دوندگان نیز کافی به شمار می‌آید، اما می‌تواند خطرهای کوچکی را با خود به همراه داشته باشد‌.

هنگامی که فضای مورد نظر را در خانه خود برای این دستگاه مشخص کرده‌اید، می‌توانید به اندازه آن‌ها نیز فکر کنید. این دستگاه‌های استاندارد خانگی حدود ۷ اینچ طول و ۳ اینچ عرض دارد. با وجود این ابعاد اکنون دیگر می‌توانید به راحتی اقدام به  خرید تردمیل خانگی برای فضای خانه‌های خود کنید!

کلام آخر

خرید تردمیل یکی از به‌صرفه‌ترین و با ارزش‌ترین وسایل ورزشی به شمار می‌آید. امروزه این دستگاه در میان افراد توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و با دویدن و پیاده‌روی می‌توانید هرچه راحت‌تر به تناسب اندام و روتین ورزشی خود کمک شایانی کنید و اندام زیبایی را به خود هدیه دهید. اندازه دستگاه تردمیل در ابعاد مختلفی وجود دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید محصول مورد نظر را تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()