نمی توان انکار کرد که خرید تردمیل نوعی سرمایه گذاری است، بنابراین اگر می دانید چگونه تردمیل بخرید، به مقاله درستی مراجعه کرده اید.

چه از آن برای جایگزینی پیاده روی و دویدن در فضای باز استفاده کنید و چه بخواهید به سادگی مکمل روال فعلی ورزش شما باشد، ویژگی های زیادی وجود دارد که می تواند تردمیل را بهترین گزینه برای شما کند یا بدترین گزینه.

مهم ترین مواردی که پیش از استفاده از تردمیل باید بدانید، نکاتی در خصوص خرید تردمیل است. نکاتی که در صورت عدم رعایت کردن، بدون شک سبب به دردسر افتادن شما در آینده می‎شود.

با ما در این مقاله همراه باشید تا مهم ترین نکاتی که در خصوص خریدن تردمیل باید رعایت کنید را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به دنبال مکانی معتبر برای خریدن تردمیل هستید، فروشگاه ورزشی هایپرجیم بهترین فروشگاه آنلاین خرید تردمیل است که تمامی نیازهای شما را برآورده می سازد.

نحوه استفاده از تردمیل را مشخص کنید

برای یافتن تردمیل مناسب، مهم است که بدانید چگونه از آن استفاده می شود و چه کسی از آن استفاده خواهد کرد.

فهرستی از تمام افراد خانواده خود که روی تردمیل ورزش می کنند تهیه کنید و اهداف تناسب اندام آن ها را در نظر بگیرید.

هرچه استفاده از تردمیل شما بیشتر باشد و تمرینات فشرده تر روی آن باشد، خرید مدل با کیفیت بالا اهمیت بیشتری دارد.

به عنوان مثال، اگر قصد دارید از تردمیل در درجه اول برای دویدن استفاده کنید، به موتور قوی نیاز دارید. اگر بیشتر از آن برای پیاده روی استفاده می کنید، می توانید به سراغ مدلی با موتور کوچکتر بروید.

همچنین مهم است که چند نفر در خانه از تردمیل استفاده می کنند. اگر چند دونده وجود دارد که روی تردمیل تمرین می کنند، باید مدل با کیفیت بالا خریداری کنید.

وزن کاربران تردمیل را نیز در نظر بگیرید. اگر قرار است افراد با وزن بالا از آن استفاده کنند، شما نباید مدل کم توان خریداری کنید.

همچنین باید به اهداف تناسب اندام خانواده خود فکر کنید. برخی از مدل ها ممکن است برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند مناسب تر باشند.

در حالی که برخی دیگر برای افرادی که در تلاش برای افزایش عملکرد ورزشی خود هستند، مناسب تر است.

بفهمید چقدر فضا دارید

تصمیم مهم دیگری که باید قبل از خرید تردمیل بگیرید این است که آن را کجا نگه دارید. اگر اتاقی دارید که از قبل به عنوان باشگاه ورزشی خانگی راه اندازی شده است، ممکن است فضای کافی برای تردمیل داشته باشید.

با این حال، اگر فضای کافی ندارید، ممکن است آن را در اتاق خواب یا فضای دیگری قرار دهید و لزوماً نمی خواهید همیشه آن را کنار بگذارید.

در این موارد، تردمیل مدل تاشو که به راحتی می توان آن را در کمد یا گوشه ای قرار داد، بهترین گزینه برای شماست.

تردمیل های غیر تاشو عرشه و چارچوب محکم تری دارند، بنابراین معمولاً گزینه خوبی برای دوندگان حرفه ای هستند.

مدل های تاشو قیمت های مختلفی دارند. تردمیل های تاشو ارزان قیمت معمولاً برای پیاده روی مناسب هستند، در حالی که مدل های تاشو با قیمت بالاتر برای ترکیبی از پیاده روی و دویدن مناسب هستند.

به خاطر داشته باشید که تردمیل شما باید نزدیک پریز برق باشد. هنگامی که به دنبال فضایی در خانه خود برای تردمیل خود هستید، مطمئن شوید که پریز برق در نزدیکی آن وجود دارد.

به موتور توجه کنید

هنگام خرید تردمیل، موتور یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. اکثر مدل ها دارای دو موتور هستند که یکی تسمه را تغذیه می کند و دیگری عملکرد شیب را تامین می کند.

شما باید تردمیل با موتور کار مداوم با حداقل 1.5 اسب بخار را انتخاب کنید. در حالی که اگر قصد دارید از تردمیل فقط برای پیاده روی استفاده کنید، موتور 1.5 اسب بخاری کافی است.

اگر قصد دارید ترکیبی از پیاده روی و دویدن را داشته باشید، باید حداقل به موتور 2.0 اسب بخاری مراجعه کنید.

تنظیمات سرعت را در نظر بگیرید

اکثر تردمیل ها دارای محدوده سرعت نسبتاً وسیعی هستند که به شما امکان می دهد سرعت حرکت خود را هنگام دویدن یا راه رفتن تنظیم کنید.

در بیشتر موارد، تنظیمات سرعت از 1 تا 10 مایل در ساعت (مایل در ساعت) تغییر می کند. مهم است که در نظر داشته باشید که با چه سرعتی تردمیل خود را حرکت دهید، بنابراین باید بدانید که آیا محدوده سرعت برای تمرینات شما کافی است یا خیر.

محدوده شیب را بررسی کنید

علاوه بر اینکه می توانید تنظیم سرعت را تنظیم کنید، می توانید با خرید تردمیل با ویژگی شیب، نوع تمرین خود را سفارشی کنید.

شیب به شما امکان می دهد تردمیل را جهت شبیه سازی راه رفتن یا دویدن در سربالایی تنظیم کنید. در بیشتر موارد، باید به دنبال مدلی باشید که شیب تا 10 درصد را ارائه دهد.

تردمیل با ویژگی های شیب برقی به شما امکان می دهد هنگام راه رفتن یا دویدن روی آن، شیب را با لمس دکمه یا کلید تنظیم کنید.

تردمیل های شیب دار دستی از شما می خواهند قبل از شروع راه رفتن یا دویدن، شیب را با دستگیره یا اهرم تنظیم کنید. آن ها معمولاً قیمت کمتری نسبت به مدل های شیب دار برقی دارند.

اگر از توان زانوی خوبی برخوردار هستید، ممکن است بخواهید تردمیلی را در نظر بگیرید که دارای تنظیمات شیب معکوس نیز باشد تا بتوانید در سراشیبی بدوید.

ویژگی های ایمنی مورد نظر خود را تعیین کنید

اگر روی تردمیل بیفتید، آسیب دیدن بسیار آسان است، بنابراین هنگام خرید باید ویژگی های ایمنی مدل را در نظر بگیرید.

اکثر تردمیل ها دارای کلید ایمنی هستند که به دستگاه و لباس شما متصل می شود. تردمیل بدون کلید نمی تواند بدود، بنابراین اگر زمین بخورید، کلید از جای خود خارج می شود و دستگاه خاموش می شود.

با این حال، ممکن است بخواهید سایر ویژگی های ایمنی را نیز در نظر بگیرید، مانند نرده هایی که در صورت افتادن به شما کمک می کنند تا شما را ثابت نگه دارند.

نتیجه گیری

در هنگام خرید تردمیل باشگاهی ، با رعایت برخی از نکات، بدون شک خریدی بهتر و مطمئن تر خواهید داشت. رعایت این نکات نه تنها به خریدی به صرفه تر منجر خواهد شد، بلکه سبب حفظ سلامتی شما نیز می شود.

چنین نکاتی بدون شک منجر به خرید تردمیلی خواهد شد که تا مدت ها نیازهای شما را برآورده می سازد و ضامن سلامتی و ورزش کردن صحیح شما است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()