به دنبال خرید تردمیل هستید اما نمی دانید چقدر بودجه نیاز دارید؟ با توجه به سقف بودجه شما چه تردمیلی مناسب است؟ در این مقاله هایپر جیم شما را برای خرید یک تردمیل مناسب راهنمایی می کند. پس با ما همراه باشید.

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید تردمیل ابتدا باید به چند مورد بسیار مهم توجه کرد. این موارد شامل مشخصات ظاهری و مشخصات فنی دستگاه هستند.

مشخصات ظاهری (فیزیکی)

برای خرید تردمیل باید در نظر داشته باشید، این دستگاه شامل یک سری نکات است اما کمتر کسی به آنها توجه می کند. برای خرید این دستگاه ابتدا شما باید از صحت مناسب بودن ساختار فیزیکی دستگاه مطمئن شوید. برای شناخت بهتر به این نکات توجه کنید.

ابعاد تردمیل

ابتدا باید فضایی برای خود مد نظر بگیرید و ابعاد آنها به خاطر بسپارید یا آن را یادداشت کنید. هر تردمیل ابعاد مخصوص به خود را دارد، بنابراین اولین فاکتور شما برای خرید تردمیل باید در نظر داشتن فضایی متناسب با دستگاه باشد.

سرعت تردمیل

برای افراد آماتور یا کسانی که انتظارات کمتری نسبت به ورزشکاران حرفه ای دارند سرعت تردمیل چندان مهم نیست. اما اگر ورزشکاری حرفه ای هستید یا ورزشک خود را به جد ادامه می دهید قطعا سرعت بیشینه دستگاه برای ما فاکتور مهمی خواهد بود.

تحمل وزن تردمیل

با توجه به وزن خود باید تردمیلی مناسب انتخاب کنید. کسانی که وزن زیادی دارند حتما باید از تردمیلی استفاده کنند که قادر به تحمل وزن فرد باشد و تحت تمرینات با شدت بالا تحمل فشار بیشتری داشته باشد.

ایمنی دستگاه

افراد آسیب دیده یا کسانی که در خانه بچه ای کوچک دارند حتما باید ایمنی دستگاه را مد نظر خود قرار دهند.

قابلیت SDS (ضربه گیر) تردمیل

به تازگی با پیشرفت این دستگاه ها، برخی تردمیل ها از قابلیت جدیدی به نام ضربه گیر استفاده کرده اند. با این قابلیت میزان ضرباتی که به مفاصل وارد می شود به وسیله دستگاه مینیمایز (کاسته) می شود و به ورزشکار امکان تمرین کردن در ایمن ترین حالت یا سلامت ترین حالت می دهد.

تنظیم شیب تردمیل

اکثر تردمیل ها قابلیت افزایش شیب دارند. این قابلیت به ورزشکاران این امکان را می دهد که به طوری مسیر حرکتی خود را همانند کوه نوردی بازسازی کنند؛ با این تفاوت که خطر آسیب دیدگی وجود ندارد. همچنین از این قابلیت می توان برای بالا بردن استقامت ورزشکار استفاده کرد یا میزان چربی سوزی را افزایش داد.

پنل های نمایشگر LCD و LED

تقریبا همه تردمیل ها از صفحه نمایشگر برخوردار هستند. اما این صفحه های نمایشگر امکان دارد متفاوت باشند که در برخی از آنها LED و در برخی دیگر LCD به کار برده رفته است. این پنل ها دارای قابلیت های متفاوت هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • کلید ایمنی (Emergency Key)

برخی از تردمیل ها دارای کلیدی اضطراری هستند که هنگام جدا شدن از پنل دستگاه را متوقف می کند. این کلید در واقع برای جلوگیری از بروز سانحه طراحی شدند و از یک سو به دستگاه و از سوی دیگر به فرد ورزشکار متصل می شوند تا به محض افتادن یا واژگونی فرد دستگاه فوران به ایستد.

  • دکمه های مانیتور

این دکمه  ها در دستگاه های مختلف به شکل خاص طراحی شدن که به صورت میکرو سوئیچ، لمسی یا فشاری روی دستگاه نصب شده اند که هرکدام مزایای خاص خود را دارد و همچنین نمی توان گفت کدام بهتر است.

  • برنامه تمرینی از پیش تعیین شده

برخی از این دستگاه ها طی برنامه ریزی کامپیوتر توسط شرکت سازنده، دارای برنامه تمرینی از قبل تعیین شده هستند که به ورزشکاران این قابلیت را فراهم می کند تا تمرینات متفاوتی داشته باشند. البته این تمرینات با توجه مشخصات فردی که وارد می شود برای هرد متفاوت است.

  • سنسور ضربان قبل

برخی از این تردمیل ها دارای سنسورهای ضربان قلب هستند که ورزشکار پس از برقراری تماس با نقاط تعیین شده دستگاه می توان میزان ضربان قلب خود را مشاهده کنند.

  • کلید های روی دسته

برخی از دستگاه ها به طوری طراحی شدند تا دکمه هایی برای آسان سازی رابطه کاربری در اختیار ورزشکار از طریق دسته های دستگاه فراهم کنند.

مشخصات فنی

خوب حال پس از در نظر گرفتن مشخصات ظاهری دستگاه حالا باید به یک سری موارد درباره مشخصات فنی هنگام خرید تردمیل دقت کنیم.

این مشخصات از قبیل کشور سازنده، قدرت موتور، وسایل و قابلیت های جانبی، ضمانت کالا، ضمانت تعویض قطعات، خدمات پس از فروش و در نهایت قیمت است.

چقدر بودجه نیاز است؟

با توجه به تمامی این عوامل تاثیر گذار بر قیمت تردمیل، برای  خرید تردمیل خانگی با پکیج خوب کار آمد شما نیاز به 1000 دلار دارید؛ اما تردمیل هایی زیر 500 دلار هم وجود دارد. برای ورزشکاران حرفه یا کسانی که برنامه  تمرینی بسیار جدی دارند تردمیل هایی بالاتر از 1500 دلار بسیار کارآمد و حیاتی است.

کلام آخر

تمامی فاکتورهایی که برای شما جمع آوری کردیم همگی بر قیمت تردمیل مورد نظر شما تاثیر گذار است. برای خرید تردمیل باید تمامی جوانب به خصوص "بودجه مناسب" برای "تردمیل مناسب" در نظر بگیرید. خرید تردمیل گران تر قطعا برای شما کارایی بیشتر نسبت به انواع ساده آن فراهم خواهد کرد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()