با استفاده از روش های معینی می توان اقدام به تولید زغال لیمو قلم نمود. پس از اختراع آتش که توسط انسان های اولیه صورت گرفت، آتش و مواد اشتعال زا به نوعی از اقلام جدایی ناپذیر زندگی بشر شناخته شد. بدین ترتیب انسان ها به منظور تأمین حرارت و گرمای مورد نیاز خود در شرایط آب و هوایی سرد و نامساعد، از سوزاندن چوب درختان استفاده می نمودند. در این پروسه، توسط برخی از افراد شاهد تولید و فروش زغال لیمو قلمی هستیم چون کاربرد چنین محصولاتی در زندگی شهرنشینی بسیار راحت تر می باشد.

خرید زغال لیمو قلمی درجه یک

در واقع روشن نمودن زغال لیمو قلم راحت تر از راه اندازی یک آتش با استفاده از چوب خشک می باشد. در چنین محیط هایی، شرایط مناسبی برای استفاده از چوب خشک وجود ندارد و خرید زغال لیمو قلمی و دیگر محصولات این چنینی همچون زغال لیمو سکه ای و ... کارآمدتر خواهد بود. در صورت نیاز به تأمین زغال لیمو قلم با کیفیت می توانید از طریق دفتر فروش سالار سوز جنوب ، به صورت غیر حضوری سفارش دهید.

با توجه به گسترش فروش زغال لیمو قلمی در سطح بازار، بایستی به شکل ظاهری زغال توجه داشته باشید. ضمن آنکه هنگام سوختن می توان بیشتر به میزان کیفیت زغال پی برد که البته می توان گفت دیر است ولی می توان برای دفعات بعدی در خرید زغال لیمو قلم بیشتر دقت نمود. جهت تولید زغال لیمو قلمی با کیفیت و درجه یک از چوب درختان مرکبی همانند: لیمو، نارنج، پرتقال و نارنگی استفاده می شود و به همین دلیل زغال های حاصل از این درختان با عنوان زغال لیمو شناخته می شوند. سپس با توجه به ابعاد و نحوۀ برشی که خورده می شوند، با اسامی دیگری همچون  زغال لیمو قلمی ، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای و ... به فروش می رسند.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()