کشور انگلیس از جمله کشورهای پیشرفته در جهان است که سالانه هزاران مهاجر را از گوشه و کنار جهان می پذیرد. بسیاری از افراد علاقه مند به  تحصیل در انگلستان هستند و بر این موضوع مهم تأکید دارند که بتوانند مسیر مناسبی را برای پیشرفت تحصیل خود فراهم آورند. شهر لندن به عنوان پایتخت کشور انگلستان محسوب می گردد و افراد زیادی که جهت تحصیل در انگلیس اقدام می کنند، علاقه فراوانی برای ورود به دانشگاه های برتر در شهر لندن را دارند. مؤسسه بین المللی راد به روش های متفاوتی خدمات مهاجرت برای شما را پیگیری می کنند. مهاجرت و أخذ ویزای دائمی و اقامت را می توانید از طریق تحصیل در انگلستان دریافت نمائید.

مهاجرت دائم از طریق تحصیل در انگلیس

با توجه به اینکه کشور انگلستان به عنوان یکی از گران ترین مقاصد مهاجرتی محسوب می گردد و هزینۀ زندگی در آن تقریباً بالا می باشد. لیکن همواره بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاریف مهاجرت سرمایه گذاری و مواردی از این قبیل می باشند. به طور کلی روش های متداول فراوانی برای مهاجرت به انگلستان وجود دارد و عموم افراد متناسب با امکاناتی که در اختیار دارند، همواره در تلاش برای فراهم نمودن یک مسیر مناسب برای زندگی خود هستند. تحصیل در انگلستان مسیر مناسبی برای ورود به این کشور پیشرفته در قاره اروپا می باشد.

سیستم آموزشی در کشور بریتانیا یا همان انگلستان در سطح بالایی قرار گرفته است و پس از آمریکا، به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورها در پذیرش مهاجر می باشد. افراد زیادی از ایران برای تحصیل در انگلیس اقدام می نمایند و کارهای مهاجرتی خود را به مراکز معتبر و قابل اطمینان واگذار می کنند. مؤسسه بین المللی راد در طول سال ها کسب تجربه و پذیرش پرونده های مهاجرت تحصیلی، آمادۀ ارائه کلیۀ خدمات مهاجرت از طریق  تحصیل در انگلیس می باشند.

تحصیل در انگلستان مسیر مناسبی برای أخذ اقامت در این کشور می باشد. کشور انگلیس از نظر وضعیت آموزشی در سطح بالایی قرار دارد و سالانه تعداد قابل توجهی دانشجو و دانش آموز را از طریق تحصیل می پذیرد. در کشور انگلیس، تحصیلات از سنین پایین 6 الی 16 سال آغاز می شود و اکثر کودکان وارد مدارس دولتی می شوند. از جمله دانشگاه های مطرح در جهان منجمله دانشگاه آکسفورد و کمبریج در کشور انگلستان واقع شده است. افراد زیادی خواستار تحصیل در انگلستان و ورود به چنین دانشگاه های رتبه دار در جهان هستند. مؤسسه بین المللی راد به عنوان یکی از مراکز مهاجرتی در ایران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ ارائه کلیۀ خدمات استارت آپ، تحصیلی، سرمایه گذاری و بیزینس می باشند و با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای، از ابتدا تا انتهای کار تحصیل در انگلیس شما را پیگیری می کنند.

پذیرش فوری و تحصیل در انگلیس

تعدد دانشگاه های برتر و رتبه دار در کشور انگلستان بسیار است که می توان علاوه بر آکسفورد و کمبریج به دانشگاه های کالج سلطنتی لندن، ادینبرا، منچستر، کینگز کالج لندن، بریستول، گلاسگو، دورهام، بیرمنگام، ساوت همپتون، سنت اندروز، ناتینگهام، UCL و LSE اشاره نمود. بنابراین متناسب با رشتۀ تحصیلی و سرمایه ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به تحصیل در انگلستان، کارهای أخذ پذیرش و اقامتی خود را انجام دهید. سالانه بیش از 500 هزار دانشجوی بین المللی در کشور انگلیس مشغول به تحصیل هستند.

با توجه به اینکه کشور انگلیس از نظر هزینه های زندگی در سطح بالایی قرار دارد ولی با این حال بسیاری از افراد علاقه مند به زندگی در این کشور توسعه یافته و پیشرفته هستند. اگر تمایل به دریافت ویزای تحصیلی و تحصیل در انگلستان را دارید، می توانید با مشاوران ما در مؤسسه بین المللی راد تماس حاصل فرمائید، تا از آخرین قوانین وعظ شده در این حوزه آگاه شوید. کلیۀ کارهای أخذ پذیرش تحصیلی و کاری را در کنار اقدامات اقامتی و أخذ ویزا را می توانید به افراد متخصص ما واگذار کنید.

   مؤسسه بین المللی راد 

تلفن تماس :

44124814 - 44124815

44124850 - 44124921

44124937 -44124963

09335135236 - 09210901201

+ تلفن تماس دفتر انگلستان:

0044797913068 - 00447979808391

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()