شرکت در کلاس های قنادی مزایای متعددی دارد که می تواند به مهارت های شخصی و حرفه‌ای شما کمک کند. امروزه با دریافت مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی می توان شرایط را برای مهاجرت مهیا نمود. افزایش فرصت های شغلی، تنوع در کسب مهارت های کیک پزی و شیرینی پزی، ایجاد رقابت‌پذیری می تواند از نتایج شرکت در دوره های تخصصی شیرینی پزی به شمار رود. آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان فعالیت حرفه ای و تخصصی خود را در زمینه برگزاری کلاس های قنادی در تهران آغاز نموده‌اند. بدین ترتیب با در اختیار داشتن اساتید مجرب در حرفه قنادی می توانند شما را در دریافت مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی همراهی کنند.

برگزاری دوره تخصصی و کلاس های قنادی

با حضور در کلاس های قنادی و دوره های تخصصی شیرینی پزی، مبانی قنادی را به صورت اصولی و منظم یاد می گیرید و از تجربیات مربیان بهره‌مند می شوید. از طریق تمرینات عملی، توانایی های خود را در تهیه و تزئین انواع شیرینی و دسرها تقویت می کنید. در کلاس های قنادی با آخرین تکنیک ها و روندهای جهان قنادی آشنا خواهید شد، که ممکن است به یادگیری خودتان افزوده شود. یادگیری قنادی می تواند به افراد کمک کند خلاقیت خود را در طراحی و ترکیب طعم ها به‌کار گیرند.

اگر به دنبال ایجاد حرفه در صنعت قنادی هستید، شرکت در دوره های تخصصی شیرینی پزی و قنادی می تواند به شما در پیدا کردن فرصت های شغلی یا راه‌اندازی کسب‌وکارتان کمک کند. ثبت نام در این کلاس ها به شما این امکان را می دهد که با افراد هم‌علاقه و حرفه‌ای ملاقات کنید و شبکه های اجتماعی مفیدی بسازید. همچنین با یادگیری و تسلط بر مهارت های قنادی، اعتماد به نفس شما در تهیه و سرو دسرها و شیرینی ها افزایش می یابد. تهیه و تزئین انواع کیک، شیرینی و دسرها می تواند یک تجربه سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد که به شما احساس رضایت از خلق آثار هنری می دهد.

ثبت نام در کلاس های قنادی و شیرینی پزی : آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان

کلاس های قنادی به افراد این امکان را می دهد که بتوانند تجربیات فراوانی در حوزه شیرینی پزی و حرفه قنادی کسب کنند. بسیاری از کلاس های قنادی در محیط های دوستانه و حمایتی برگزار می شوند که تسهیل‌کننده یادگیری بهتر است. برخی از کلاس ها در آموزشگاه شیرینی پزی ممکن است شامل خرید مواد اولیه برای شرکت‌کنندگان باشد. شرکت در کلاس های قنادی به شما کمک می کند تا نه‌تنها در قنادی پیشرفت کنید، بلکه تجربه‌ای لذت‌بخش و ارزشمند کسب کنید. آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان دارای سابقه طولانی در عرصه خدمات آموزش و برگزاری دوره های تخصصی شیرینی پزی فعالیت می کنند و هنرجویان متعددی  پس  از اتمام کلاس کیک پزی ، توسط این آموزشگاه، می توانند مدرک بین المللی قنادی دریافت کنند.

برگزاری کلاس های قنادی

کلاس های قنادی معمولاً شامل مباحث متنوعی می شود که به یادگیری فنون و تکنیک های تهیه انواع شیرینی و دسرها مربوط می شود. برخی از مباحث اصلی در دوره های تخصصی شیرینی پزی عبارتند از:

  • مبانی قنادی: آشنایی با ابزار و تجهیزات قنادی، مواد اولیه و تکنیک های پایه مانند اندازه‌گیری و آماده‌سازی مواد.
  • تهیه خمیر: آموزش ساخت انواع خمیر از جمله خمیر شیرینی، خمیر کیک و خمیر پفکی.
  • تزئینات: تکنیک های تزئین کیک و شیرینی با خامه، شکلات، میوه و سایر مواد.
  • انواع دسر: تهیه انواع دسر مانند موس، پودینگ، تیرامیسو و پاتیسری.
  • کیک های تولد: آموزش تهیه و تزئین انواع کیک مخصوص، از جمله کیک های متعدد طبقاتی.
  • شیرینی های سنتی: آشنایی با شیرینی های محلی و سنتی، شامل نان های قنادی و انواع حلوا.
  • شکلات‌سازی: تکنیک های پایه برای کار با شکلات، شامل ذوب، قالب‌گیری و تزئین.

این مباحث می توانند بسته به سطح کلاس و نوع قنادی متفاوت باشند و برخی کلاس های قنادی ممکن است بر روی مهارت و یا شیرینی های خاصی تمرکز کنند. جهت ثبتنام در کلاس های قنادی می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان  در ارتباط باشید.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

021-22221208

021-22907769

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()